Voorveren achter met lpg tank ?
-
joost
- Geregistreerd lid
Voorveren achter met lpg tank ?
Mijn 99 ems met gastank hangt wat achterover, ik hoorde via via dat dat op te lossen is door de spiraalveren achter te vervangen door een set spiraalveren die normaal gesproken voor worden gebruikt.
Heeft iemand daar ervaring mee, en kan het eigenlijk wel wat betreft rijgedrag en veerkarakteristiek?
Heeft iemand daar ervaring mee, en kan het eigenlijk wel wat betreft rijgedrag en veerkarakteristiek?
-
Paul99
- Geregistreerd lid
Als je nog de orginele veren er onder hebt zitten, dan heb je sowieso dikke kans dat ze "moe" zijn. Het monteren van nieuwe zal al helpen. Of voor en achter om te wisselen zijn weet ik niet. Maar ik denk dat je beter voor nieuwe versterkte achterveren kan gaan. Forummer Utan gaat binnenkort naar zweden om versterkte achterveren op te halen voor zijn 99 GLE met gastank achterin.
-
Bart M
- Geregistreerd lid
-
utan
- Geregistreerd lid
Heb ik ook (zoals Paul aangeeft), ga versterkte veren kopen:
zie item viewtopic.php?t=12706
Gr
Utan
Edit:
Dingen kosten 199 kr pst
http://www.biltema.se/carparts/carparts ... CarId=Saab
zie item viewtopic.php?t=12706
Gr
Utan
Edit:
Dingen kosten 199 kr pst
http://www.biltema.se/carparts/carparts ... CarId=Saab
-
Paul99
- Geregistreerd lid
-
joost
- Geregistreerd lid
achtervering
ik heb inmiddels een set hulpveren die nog gemonteerd moeten worden.
Ik woon op een paar honderd meter van Bakker's veren industrie, ik zal eens informeren of ze die veren kunnen maken en wat het kost.
Ik woon op een paar honderd meter van Bakker's veren industrie, ik zal eens informeren of ze die veren kunnen maken en wat het kost.
-
joost
- Geregistreerd lid
achtervering
Ik heb bij Utan een stel versterkte veren kunnen kopen en deze inmiddels onder de auto gezet.
De auto staat rijdt weer perfect en staat ook weer mooi recht op zijn pootjes (bandjes) een hele verbetering.
De auto staat rijdt weer perfect en staat ook weer mooi recht op zijn pootjes (bandjes) een hele verbetering.
-
Hannes
- Forum Admin
-
nssn'99
- Geregistreerd lid