Mijn Zekering #9 "ZIG ANZUNDER EL. UHR INNENBEL." slaat regelmatig door.
Wat zou dat nou kunnen betekenen?
Zekering #9 "ZIG ANZUNDER EL. UHR INNENBEL."
-
bas.kuijpers
- Geregistreerd lid
Re: Zekering #9 "ZIG ANZUNDER EL. UHR INNENBEL."
Er is iets aan de hand met je sigarettenaansteker, elektrische klok en/of interieurverlichting.Leonardo da Vinci schreef:Mijn Zekering #9 "ZIG ANZUNDER EL. UHR INNENBEL." slaat regelmatig door.
Wat zou dat nou kunnen betekenen?
-
Leonardo da Vinci
Het is iig de interieur verlichting die het telkens niet meer doet. Ik zal de draden maar eens goed moeten nalopen, want de zekering slaat echt door zodra de accu weer wordt aangesloten.
Het is zeker iets in die richting.
Het zou ook wel met de gebundelde bedrading van de radio te maken hebben, aangenomen het verschijnsel voorkomt sinds de radio verwijdered is, en ik al die draden maar in een bundle uit het zicht heb verstopt..
dus bedankt!
Het is zeker iets in die richting.
Het zou ook wel met de gebundelde bedrading van de radio te maken hebben, aangenomen het verschijnsel voorkomt sinds de radio verwijdered is, en ik al die draden maar in een bundle uit het zicht heb verstopt..
dus bedankt!
-
edwardk
- Geregistreerd lid
re
Je hebt sluiting wanneer bij het insteken van een nieuwe hij er gelijk uitfloept, blijft ie enige tijd zitten voor ie er uitgaat dan zou dat een vorm van overbelasting kunnen zijn doordat er enige tijd meer stroom gevraagt wordt dan de max waarde van de zekering.( dit valt op dat de zekering enigzins warm is wanneer je hem er vlot na doorbranden er uit neemt.
-
Bart M
- Geregistreerd lid