om te proberen heb ik die meteen op de orginele saab stekker geschoven .
Wat me opviel een ENORME ruis .
Ik denk dat het ligt aan de MASSA(-) ????
Wie weet raad ?
SHOOT
Stuurbediening , laat ik je zeker weten , ik heb er goed oog in .schumbassa schreef:even uit interesse: past hij netjes in je 9-5? ik zit voor iets soortgelijks te kijken voor in m'n 9-3 (OG)![]()
-stuurwielbediening kan je zeker vergeten bij zo'n ding?
ben erg benieuwd naar je ervaringen en hoop dat de storing snel opgelost is!

Alleen k*t vd stoorend geluidschumbassa schreef:succes!
ben benieuwd naar de foto's!
die dingen zien er zo gaaf uit, en voor dat geld...zou echt mooi zijn als dit echt goed werkt!
ik ben erg benieuwd om echt 1-op-1 van iemand te horen hoe zo'n ding nou bevalt,
je kan er namelijk nergens een review over vinden

Zoals ik al zij het is vrij standaard bij mij weten , ik heb tot nu toe (NOG) niets verandert .evo schreef:Wat voor audio systeem had je erin? Had ie origineel een externe versterker? Zoja, heb je die weer aangesloten?
Ik weet dat SAAB veelal versterkers differentieel aanstuurd ipv zoals gewoonlijk in autoland single-ended.
Verder moet je weten dat SAAB speakers in allerlei ohmages komen... Al zou dat je brom niet hoeven te verklaren. Je zult erachterkomen dat veel zaken op je SAAB alles behalve standaard zijnJe zou audio-guru jwaterink 'ns kunnen proberen te vragen...
Persoonlijk heb ik altijd mijn twijfels over die "Chinese meuk"... Al komen er ook heel mooie dingen vandaan

casset , Radio , CDmillerman schreef:Had de originele radio een cassettedeck?