voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Bericht
door De Flok » ma 15 mar, 2010 11:02
Donderdag 17, Vrijdag 16 en Zaterdag 19 Juni 2010
Uhhh, hè? Als er weer een uitdeukert is, dan kom ik wel langs op donderdag of vrijdag, meteen stuurhuisklemmetje meenemen

-
RFJB
- Geregistreerd lid
Bericht
door RFJB » ma 15 mar, 2010 14:48
Word ik toch nog overgehaald...?:)
-
Coenwagner
- Geregistreerd lid
Bericht
door Coenwagner » ma 15 mar, 2010 19:10
RFJB schreef:Word ik toch nog overgehaald...?:)
Ja zeker, dat was 3 jaar geleden met mijn vader ook zo

-
Psychotic
- Geregistreerd lid
Bericht
door Psychotic » ma 15 mar, 2010 21:48
Ha, ik vroeg het me al af of het dit jaar weer feest zou zijn
Ben benieuwd of de prijzen extra leuk zijn dit jaar gezien de crisis. Anyway, nog even de tijd om na te denken

-
Executive chef
- Geregistreerd lid
Bericht
door Executive chef » di 16 mar, 2010 22:33
Wat houden die tuningdagen precies in???
-
Caracalla
- Geregistreerd lid
Bericht
door Caracalla » wo 17 mar, 2010 0:49
valt volgens mij midden in de examenperiode
als ik dan niet moet corrigeren zal ik misschien wel eens een kijkje komen nemen
maar ik vrees dat ik het te druk zal hebben met het corrigeerwerk...
-
inactief
- Geregistreerd lid
Bericht
door inactief » wo 17 mar, 2010 10:36
Nog nooit meegemaakt

misschien dit jaar eens kijken naar die Dyno, da's wel leuk speelgoed!
-
Anders D
- Geregistreerd lid
Bericht
door Anders D » wo 17 mar, 2010 21:45
Ik ben helaas op vakantie dan, had me leuk geleken!
-
Sabriolet
- Donateur (7x)

Bericht
door Sabriolet » do 18 mar, 2010 13:48
Erg leuk om mee te maken. ik ben al twee keer geweest.
Vorig jaar op de dyno meetbank met finetuning door Fredrik, super.
Ga waarschijnlijk op zaterdag. Mooie dag om weer eens wat bij te buurten met deze en gene.
grtz
Sabriolet

-
koning020
- Geregistreerd lid
Bericht
door koning020 » do 25 mar, 2010 0:13
dikke kans dat ik mijn tuningsdagen-doop krijg bij tholen.
vorige week even langs geweest voor klein onderhoud en is zeer goed bevallen. de heer mol heeft grootste plannen met maptune. overigens had ik dus naast het onderhoud ook een ervaring met een ethanol aangedreven 9-5/400+pk. prettig.
lijkt mij inderdaad ook interessent om andere SF'ers in levende lijve te ontmoeten.
-
Psychotic
- Geregistreerd lid
Bericht
door Psychotic » di 18 mei, 2010 20:39
Zo te zien nog relatief weinig animo, heeft de creditcrunch zo hard toegeslagen onder de Saabfanaten
Anyway, prijs stage 1 is 699,00 (normaal EUR 940,00) volgens de site, zelfde als voorgaande jaren volgens mij.
-
millerman
- Donateur (3x)

Bericht
door millerman » di 18 mei, 2010 21:20
Ik hou niet van plannen, maar heb wel een irritant deukje. Kans bestaat dat ik op het laatste moment even die kant op gas!
-
escort77
- Donateur (2x)

Bericht
door escort77 » di 18 mei, 2010 22:25
op deze link staat alles:
http://www.maptun.nl/index.php?p=t2010" onclick="window.open(this.href);return false;
lijkt me best leuk om eens heen te gaan, maar een echt scherpe aanbieding is het niet als ik vergelijk met speektuning...
over 2 weken een ander onderstel, dan velgen en daarna eens kijken voor tuning. Met een beetje mazzel lukt dat nog voor de 17e

-
Scanner
- Geregistreerd lid
Bericht
door Scanner » vr 21 mei, 2010 10:18
Hoi
Weet iemand al of het zeker is dat je kunt laten uitdeuken?
Zo ja... is het weer €40,- per flank?
Groeten,
Scanner