Tuningdagen 2010 bij Tholen (Maptun)

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Spec 4
Geregistreerd lid

Tuningdagen 2010 bij Tholen (Maptun)

Bericht door Spec 4 » ma 15 mar, 2010 10:59

Hallo,

De datum van de tuningdagen 2010 bij Tholen zijn weer bekend. :lol:

Zie link van de Tholen site,
http://www.tholenbv.nl/nieuwsdetail.php ... cht_id=105

Gebruikersavatar
De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » ma 15 mar, 2010 11:02

Donderdag 17, Vrijdag 16 en Zaterdag 19 Juni 2010
Uhhh, hè? Als er weer een uitdeukert is, dan kom ik wel langs op donderdag of vrijdag, meteen stuurhuisklemmetje meenemen :D

Gebruikersavatar
RFJB
Geregistreerd lid

Bericht door RFJB » ma 15 mar, 2010 14:48

Word ik toch nog overgehaald...?:)

Gebruikersavatar
Coenwagner
Geregistreerd lid

Bericht door Coenwagner » ma 15 mar, 2010 19:10

RFJB schreef:Word ik toch nog overgehaald...?:)
Ja zeker, dat was 3 jaar geleden met mijn vader ook zo :lol:

Gebruikersavatar
Psychotic
Geregistreerd lid

Bericht door Psychotic » ma 15 mar, 2010 21:48

Ha, ik vroeg het me al af of het dit jaar weer feest zou zijn :lol:

Ben benieuwd of de prijzen extra leuk zijn dit jaar gezien de crisis. Anyway, nog even de tijd om na te denken :roll:

Gebruikersavatar
Executive chef
Geregistreerd lid

Bericht door Executive chef » di 16 mar, 2010 22:33

Wat houden die tuningdagen precies in???

Gebruikersavatar
Caracalla
Geregistreerd lid

Bericht door Caracalla » wo 17 mar, 2010 0:49

valt volgens mij midden in de examenperiode

als ik dan niet moet corrigeren zal ik misschien wel eens een kijkje komen nemen
maar ik vrees dat ik het te druk zal hebben met het corrigeerwerk...

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » wo 17 mar, 2010 10:36

Nog nooit meegemaakt :oops: misschien dit jaar eens kijken naar die Dyno, da's wel leuk speelgoed!

Gebruikersavatar
Anders D
Geregistreerd lid

Bericht door Anders D » wo 17 mar, 2010 21:45

Ik ben helaas op vakantie dan, had me leuk geleken!

Gebruikersavatar
Sabriolet
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sabriolet » do 18 mar, 2010 13:48

Erg leuk om mee te maken. ik ben al twee keer geweest.
Vorig jaar op de dyno meetbank met finetuning door Fredrik, super.

Ga waarschijnlijk op zaterdag. Mooie dag om weer eens wat bij te buurten met deze en gene.

grtz

Sabriolet 8)

Gebruikersavatar
koning020
Geregistreerd lid

Re: Tuningdagen 2010 bij Tholen (Maptun)

Bericht door koning020 » do 25 mar, 2010 0:13

dikke kans dat ik mijn tuningsdagen-doop krijg bij tholen.

vorige week even langs geweest voor klein onderhoud en is zeer goed bevallen. de heer mol heeft grootste plannen met maptune. overigens had ik dus naast het onderhoud ook een ervaring met een ethanol aangedreven 9-5/400+pk. prettig.

lijkt mij inderdaad ook interessent om andere SF'ers in levende lijve te ontmoeten.

Gebruikersavatar
Psychotic
Geregistreerd lid

Re: Tuningdagen 2010 bij Tholen (Maptun)

Bericht door Psychotic » di 18 mei, 2010 20:39

Zo te zien nog relatief weinig animo, heeft de creditcrunch zo hard toegeslagen onder de Saabfanaten :wink:

Anyway, prijs stage 1 is 699,00 (normaal EUR 940,00) volgens de site, zelfde als voorgaande jaren volgens mij.

Gebruikersavatar
millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Tuningdagen 2010 bij Tholen (Maptun)

Bericht door millerman » di 18 mei, 2010 21:20

Ik hou niet van plannen, maar heb wel een irritant deukje. Kans bestaat dat ik op het laatste moment even die kant op gas!

Gebruikersavatar
escort77
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Tuningdagen 2010 bij Tholen (Maptun)

Bericht door escort77 » di 18 mei, 2010 22:25

op deze link staat alles:
http://www.maptun.nl/index.php?p=t2010" onclick="window.open(this.href);return false;

lijkt me best leuk om eens heen te gaan, maar een echt scherpe aanbieding is het niet als ik vergelijk met speektuning...

over 2 weken een ander onderstel, dan velgen en daarna eens kijken voor tuning. Met een beetje mazzel lukt dat nog voor de 17e :D

Gebruikersavatar
Scanner
Geregistreerd lid

Re: Tuningdagen 2010 bij Tholen (Maptun)

Bericht door Scanner » vr 21 mei, 2010 10:18

Hoi

Weet iemand al of het zeker is dat je kunt laten uitdeuken?
Zo ja... is het weer €40,- per flank?

Groeten,
Scanner

Plaats reactie