Externe turbo meter inbouwen.
-
JalkePeters
- Geregistreerd lid
Externe turbo meter inbouwen.
Omdat ik een lpt heb, heb ik helaas niet die stoere officele meter.
Nu heb ik deze meter op het oog. Nu is mijn vraag zit daar alles bij om hem werkend te maken? En is het moeilijk om aan te sluiten etc? (En als garage het zou doen hoeveel tijd ongeveer?)
Om deze gaat het.
http://www.speektuning.nl/shop/product_ ... 69f7bb5af6
Nu heb ik deze meter op het oog. Nu is mijn vraag zit daar alles bij om hem werkend te maken? En is het moeilijk om aan te sluiten etc? (En als garage het zou doen hoeveel tijd ongeveer?)
Om deze gaat het.
http://www.speektuning.nl/shop/product_ ... 69f7bb5af6
-
brinky
- Donateur

Waar wil je die precies inbouwen? Er zijn houders waarbij ze aan de A-stijl gemonteerd worden. Bij een 93- is (dacht ik) geen plek voor een houdertje waar 3 meters in passen (DIN-stijl - zo groot als een autoradio).
Ik weet niet of Sander Speek er tijd voor heeft, maar je zou hem kunnen vragen de meter te monteren. Zoveel werk is het nl. niet.
Zo dus:

Ik weet niet of Sander Speek er tijd voor heeft, maar je zou hem kunnen vragen de meter te monteren. Zoveel werk is het nl. niet.
Zo dus:

-
JalkePeters
- Geregistreerd lid
Ik weet nog niet waar, wil eerst zelf eens kijken als ik hem ergens kan inbouwen op een normale manier.... liefste namelijk geen A steil... (erg duur ook die houders trouwens....ziet er wel goed uit trouwens. Maar voor 80euro wil ik eerst eens kijken als hij ergens zelf mooit in te bouwen is.
Ik dacht zelf op de plek van de asbak, die eruit en daar de meter erin...alleen kan ik nu niet goed kijken want mijn auto is bij de garage.
Ik dacht zelf op de plek van de asbak, die eruit en daar de meter erin...alleen kan ik nu niet goed kijken want mijn auto is bij de garage.
-
brinky
- Donateur

Dat is (vast) ook mogelijk, maar dan zul je wel zelf iets moeten gaan knutselen.JalkePeters schreef:Ik weet nog niet waar, wil eerst zelf eens kijken als ik hem ergens kan inbouwen op een normale manier.... liefste namelijk geen A steil... (erg duur ook die houders trouwens....
-
JalkePeters
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

-
JalkePeters
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

-
brinky
- Donateur

-
brinky
- Donateur

-
The Don
- Geregistreerd lid
Ik heb ook een turbo druk meter gekocht maar nu is het mij niet duidelijk op welke vacuum slang ik hem moet aansluiten, heeft iemand misschien een foto van een 9-3 motorruimte met aangesloten vacuumslang zodat ik kan zien welke in moet hebben? Er lopen namelijk nogal wat zwarte identieke slangen door mijn motorruimte.
-
Hendriks9000
- Geregistreerd lid
-
Erik
- Lid van verdienste
Foto heb ik niet, maar je kan de meter aansluiten bij de injectie rail.The Don schreef:Ik heb ook een turbo druk meter gekocht maar nu is het mij niet duidelijk op welke vacuum slang ik hem moet aansluiten, heeft iemand misschien een foto van een 9-3 motorruimte met aangesloten vacuumslang zodat ik kan zien welke in moet hebben?
Van de injectierail loopt een rubberen leiding naar het gasklep huis. Hier kan de meter tussen geplaatst worden d.m.v. een T-stuk.
-
The Don
- Geregistreerd lid