Hallo allen,
Ik ben op zoek naar een diffuser voor mij saab 93ss. Er komt in september een uitlaat systeem op met 4 rvs pijpen en zoek daar dus een niet al te dure, liefst natuurlijk zo goedkoop en vet mogelijke diffuser voor. Maakt mij niet veel uit als er nog in gezaagd moet worden. Iemand enige ideeën of sites?
Alvast bedankt!
93 diffuser
-
brucebos
- Geregistreerd lid
Re: 93 diffuser
Owja, mocht iemand een idee hebben over een heerlijk klinkend uitlaatsysteem. Be my quest:) laat er nu eentje onder zetten bij rvs-uitlaat.nl maar zou graag willen weten of iemand weet hoe bruut dit gaat klinken? Thx!
-
sveba
- Donateur (3x)

wat ik weet van eps is dat ze gaan testen met dempers tot jij tevreden bent met de sound, ik heb dat nog niet meegemaakt behalve dat ik hun proefopstelling (v8) heb gezien en gehoord en ze daar in vijf minuten tijd alle mogelijke geluiden uit konden halen.brucebos schreef:Owja, mocht iemand een idee hebben over een heerlijk klinkend uitlaatsysteem. Be my quest:) laat er nu eentje onder zetten bij rvs-uitlaat.nl maar zou graag willen weten of iemand weet hoe bruut dit gaat klinken? Thx!
kijk even bij mijn topic daar zit eeen link met aangepast geluid voor mijn auto en zoiets zal het ook wel worden, ik ben er ook mee bezig en wil het graag aanpassen viewtopic.php?f=22&t=140531" onclick="window.open(this.href);return false;
-
brucebos
- Geregistreerd lid
Wie is eps?
Denk je dat ze dat dus bij mij ook zullen doen?
-
sveba
- Donateur (3x)

http://www.uitlaten.com" onclick="window.open(this.href);return false;brucebos schreef:Wie is eps?
ja dat doen ze voor iedereen dat is hun werk, ze staan regelmatig op shows om te laten zien wat ze kunnen en zoals je in mijn topic kan lezen wordt jmtuning ook aanbevolen beetje afhankelijk van waar je woont denk ik en er zullen er meer zijn, ik heb er geen ervaring mee dus kijk ik goed naar de reviews van anderen. het wordt een duur grapje dus dan wil je wel iets hebben wat helemaal naar je zin is.
ik heb al een keer zoiets gedaan bij een auto van me en ik was maar wat blij dat ik het ook weer kon uitzetten want een half uurtje op de snelweg en je werd gek van de herrie en dan is de lol er snel af. bij die auto zat er een elektrische klep tussen en kon ik via de ab het aan en uit zetten de uitlaat was verder origineel alleen zo'n klep ertussen gelast, dat was bruut die zat voor de dempers waardoor je dus feitelijk geen dempers meer had.
-
brucebos
- Geregistreerd lid
Heb ze een mail gestuurd. Heb jij enig idee wat het kost om er eentje met 4 dempers en zo automatische klep te nemen??
-
sveba
- Donateur (3x)

niet echt dempers kosten afhankelijk van wat je wilt tussen de 100 en 200 wat ik gezien heb zo'n klep 250 en dan zit er natuurlijk laswerk en pijp in, de klep heeft niet veel zin als je al ruige dempers installeert.brucebos schreef:Heb ze een mail gestuurd. Heb jij enig idee wat het kost om er eentje met 4 dempers en zo automatische klep te nemen??
waarom wil je vier dempers? of wil je vier uitlaatpijpen hebben die erachter uit komen dat kan met 1 demper ook prima. je zou dus twee pijpen uit de demper kunnen laten komen en 2 pijpen uit de klep waarop geen demper zit dan kan je switchen tussen normaal en bruut geluid en heb je voor het zicht vier uitlaat pijpen aan de achterkant.