Zonet toevallig tegengekomen op de Hirsch website: 50% korting op Hirsch software upgrades tot MY06.
Voor mijn 2.2 TiD Vector Sport was ik zowiezo al van plan er een Hertje op te gooien, nu is dat wel zeker.
Moest er nog wat extra korting afgaan door een samenaankoop kan dit zelfs bespoedigd worden.
Eventueel geïnteresseerden ?
50% korting op Hirsch software tot MY06
-
Dessel
- Geregistreerd lid
Re: 50% korting op Hirsch software tot MY06
Die Hirsch heb ik nu bijna 2 jaar, zo'n 50 a 60.000 km, op mijn 9-5 2.2 TiD staan, en nog steeds zeer tevreden 
De vermogenwinst is vooral merkbaar in de hernemeningen, zeker in 4de en 5de vanuit lage toeren. Het verbruik is wat gedaald, maar niet spectaculair: 0.5 à 1 litertje schat ik.
Qua extra kosten heb ik nog niets gehad, enkel een lekke intercooler maar dat ligt niet zeker aan de tuning.
De vermogenwinst is vooral merkbaar in de hernemeningen, zeker in 4de en 5de vanuit lage toeren. Het verbruik is wat gedaald, maar niet spectaculair: 0.5 à 1 litertje schat ik.
Qua extra kosten heb ik nog niets gehad, enkel een lekke intercooler maar dat ligt niet zeker aan de tuning.
-
lansen
- Geregistreerd lid
Beetje meer vermogen spreekt me ook wel aan, maar......
Spelen hier de kilometers en/of leeftijd van de auto ook geen rol? De mijne heeft er ondertussen 161k opzitten.
En belangrijk, wat moet dat nog kosten........
Spelen hier de kilometers en/of leeftijd van de auto ook geen rol? De mijne heeft er ondertussen 161k opzitten.
En belangrijk, wat moet dat nog kosten........
-
Champers
- Geregistreerd lid
De Vector waar ik het Hertje op wil zetten is van 2005 en heeft inmiddels 128000kms. Op m'n 10 jaar oude Linear met +334000kms begin ik er niet meer aan.
Hirsch zegt dat als de auto in goede conditie is en steeds bij een Saab dealer op onderhoud is geweest, dit geen enkel probleem mag zijn.
Prijs zou komen op €665 incl BTW, volgens de Hirsch website.
Bij extra korting wegens meerdere wagens tegelijk spring ik direct mee op de kar.
edit: de Vector heeft geen 178K maar 128K km's op de klok.
Hirsch zegt dat als de auto in goede conditie is en steeds bij een Saab dealer op onderhoud is geweest, dit geen enkel probleem mag zijn.
Prijs zou komen op €665 incl BTW, volgens de Hirsch website.
Bij extra korting wegens meerdere wagens tegelijk spring ik direct mee op de kar.
edit: de Vector heeft geen 178K maar 128K km's op de klok.