Onlangs had ik even nagekeken of mijn Pingel-Led juist was aangesloten.
Kwam tot de conclusie dat ik het pinnetje niet diep genoeg in de aansluiting van de ECU had gestopt.
Vrijdag vertrok ik naar de zee, na een 70tal km's autostade was de wagen wel warm genoeg gereden dus ik dacht even een testje.
Als ik in 5de versnelling, tegen 130km/uur versnel naar 150 licht het Ledje op.
Als ik in 5de versnelling, tegen 150km/uur volgas versnel, licht het ledje op.
Als ik daarne tegen 130 km/uur rustig gas geef, licht het ledje op.
Als ik tegen 160km/uur volgas geef, licht het ledje op.
Turbodruk bij volgas in 5de versnelling is ongeveer 1 à 1,1 bar.
Toen ik vandaag naar huis reed, tegen 130km/uur en ik zachtjes gas begon te geven, begon het lichtje er vaak te flikkeren, soms wel constant branden. Echt hééééél regelmatig dat het aan en uit ging. Zelfde verhaal tegen 150- 170 km/uur.
Ook wanneer ik vanuit een rollende start tegen ongeveer 40km/uur, volgas optrok naar 140km/uur, ging het lichtje flikkeren in de hoge toeren gebieden (toch nog een aantal toeren voor het rode gebied), 2de, 3de en 4de versnelling zelfde verhaal.
Daarna was het weer een tijdje gedaan. Kortom, ik denk dat het lampje een keer of 50 aan en uit gegaan is. Volgens mij wil dit zeggen dat er iets niet juist is
Ik hoop volgende week een reserve ECU binnen te krijgen zodat ik snel zelf kan proberen hoe ik het een en ander moet uitlezen maar zou nu toch graag even de hulp in roepen van iemand die weet wat ik nu het beste moet doen.