Sapphire schreef:Geronimo1 schreef:Ik vind twee bakken op 160.oookm zeer acceptabel,teken ik voor.
En ga met Fun-Saab hoogsten 10.000km per jaar rijden dus kan 16 jaar vooruit...
Enne komen steeds meer bakkies op de markt...
Vind dat je wat snel bent met aannames doen... De 9000 van Injectie heeft geen >400 pk en geen 630 Nm. Daarbij gingen de bakken na heel verschillende intervallen kapot, dus echt een lijn daarin kun je nog niet van spreken. Bovendien ken je de rijstijl en software van Injectie niet, dat speelt ook mee om de boel heel te houden (of juist niet). Om dan te concluderen dat je met 2 bakken 160.000 km en 16 jaar toe kan is op z'n minst opmerkelijk. Het kan net zo goed 2 jaar en 5.000 km zijn of juist meer.
Verder: er komen steeds
minder bakken op de markt. Er worden wel meer Saabs gesloopt (vaak in z'n geheel doorgedraaid dus niks op de markt) dan bijgemaakt maar niet uit allemaal komt een goede bak. Nieuwe bakken worden er niet meer gemaakt dus elke bak die je aan gort trekt is er een minder... Niet dat er een acute schaarste in goede bakken zal ontstaan, die is er al namelijk

Is geen spelt tussen te krijgen wat je zegt Sapphire,
Er zijn zo veel variabelen die ik niet eens kan benoemen zoals de b,v de stand van de sterren op het moment dat de legeringen voor de verschillende delen van de bak uitharden. Ik noem maar wat he..
Nam gewoon de info uit het de reactie en deed een rekenkundig lagere school sommetje mee.
Maar in mijn zelfde reactie stelde ik al gelijk de belachelijkheid of de relatieve waarde van mijn aanname aan de orde
want ik ben natuurlijk ook ten alle tijde mijn eigen criticaster he..
Treksterkte, legering, natuurkundige berekeningen,foutieve koolstofwaarde in de mm3, iemand die zijn bak werkelijk afracht of een super natuurlijk schakeltalent. En ga zo maar door,,ETCETERA.Alles mee of alles tegen! Je moet er gewoon geluk mee hebben.
En we gaan gewoon geluk af dwingen ja af te dwingen.
Zul je zien heb je straks de sterkste bak van het Noordelijk halfrond klapt mijn koppeling er door heen

omdat er ff te veel bio. Ethanol verstookt werd omdat de Duitser zijn vader waar ik altijd tankt het gewoon bij Euro 95 in de ondergrondse tank had gedaan,,omdat die vader die Bauer is teveel koolzaad had geperst. Warum...Ich weiss nicht, Woehahaha
Eerst de maschin maar in elkaar bouwen... Wat jij Jeroen...Goede Morge..nou
Met Vr.Groet Geronimus