Wat doen jullie met je 200pk+ ?
-
tanisha
- Geregistreerd lid
Re: Wat doen jullie met je 200pk+ ?
ik ben niet modern dat scheelt ik heb zelfs nog een telefoon met knopjes! 
-
brinky
- Donateur

Wat doen jullie met je 200pk+ ?
Voor iemand die op dit moment zijn blok in puin heeft liggen hebbe ge veel praatjes, max! 
-
Margreet
- Geregistreerd lid
Re: Wat doen jullie met je 200pk+ ?
Nee, was met 9-3, in Limburg. Zwarte Prius.Tubefreak schreef:Kan goed zijn Dat ik die meneer ken. De eerste eigenaar van onze classic rijdt nu een Prius en een 9-3NG. Woont in omgeving van Dordrecht. Je reed zeker in je classic?Margreet schreef:Vrijdag eenvan een meneer in een Prius. Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Re: Wat doen jullie met je 200pk+ ?
dan was het vermoedelijk liefde op het eerste gezichtMargreet schreef:was met 9-3
bij mij staan er nu ongeveer 1200 in winterslaapmaxmink93 schreef:Ook 300pk is alweer zo 2012 !
-
Pleeboy
- Geregistreerd lid
Re: Wat doen jullie met je 200pk+ ?
Cayenne S rijders die graag bumperkleven laten zien dat ze toch de "turbo" hadden moeten pakken. (of voor veel mider geld ineens een echte auto...)
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Re: Wat doen jullie met je 200pk+ ?
Normaal doe ik er niet zoveel spannends mee anders dan zuinig en soepel rijden maar gisteren een Passat VR6 gegeten die zeer irritant aan het doen was. Ik dacht dat die dingen best snel waren maar viel me knap tegen
Misschien had hij alleen het embleem zoals vele VW rijders....
-
johnb52
- Donateur (7x)

Re: Wat doen jullie met je 200pk+ ?
Vandaag: mn schoonmoeder naar Den Haag brengen , voor het eerst mag ze in de auto zitten 
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Wat doen jullie met je 200pk+ ?
Ik hoop dat het een vr6 was (R36). Maar die dingen zijn snel.. 4 wiel drive en ergens ri de 360 PK.
Daar zal menig getuned saabje last van hebben, helaas. Maarja wie wilt er nu in een VAG apparaat zitten, brrr
Daar zal menig getuned saabje last van hebben, helaas. Maarja wie wilt er nu in een VAG apparaat zitten, brrr
-
millerman
- Donateur (3x)

Re: Wat doen jullie met je 200pk+ ?
De laatste versie is volgens mij de 3.6 tfsi met 350pk. Maar die levert max 350nm, dus op zich nog best te doen bij tussensprintjes.
-
tanisha
- Geregistreerd lid
Re: Wat doen jullie met je 200pk+ ?
die vw dingen zit geen gang in audi wordt al wat spannender als het gekietelde tdi uitvoeringen zijn
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Re: Wat doen jullie met je 200pk+ ?
De vraag is natuurlijk ook wat weegt zo'n ding... 350 pk kom ik lang niet aan maar qua Nm kom ik wel in de buurt.. en tussen 30 (rolling start bij stoplicht) en 90 hield hij me niet bij... Maarja mijn 9000 incl. ikzelf weegt 1450 ofzo en zo'n ding weegt vast wel rond de 1800 kg met bestuurder...maxmink93 schreef:Ik hoop dat het een vr6 was (R36). Maar die dingen zijn snel.. 4 wiel drive en ergens ri de 360 PK.
Ik heb ook al eens een Golf R32 afgeschud die rechts wou inhalen... Die hebben volgens mij 250 pk, nm weet ik niet en gewicht zal vergelijkbaar zijn met een 9000T. Dat was vanaf 50 in de 2e, dan moet zo'n Golf toch wel flink van de plek komen dacht ik... (een Saab trouwens ook
-
johnb52
- Donateur (7x)

Re: Wat doen jullie met je 200pk+ ?
Gisterenavond, schoonmoeder voor t eerst mee IN de Saab, ze mocht op de terugweg op de achterbank, en na de philip morrisbocht bij Bergen op Zoom rustig met 50 te hebben genomen vond ik t nodig om bijna flat-out gas te geven, na n paar seconden zitten we tegen de 140 , hoor ik vanaf de achterbank:
zo, dat karretje van jou trekt wel goed op zeg!
Mijn dag was weer goed
zo, dat karretje van jou trekt wel goed op zeg!
Mijn dag was weer goed
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Wat doen jullie met je 200pk+ ?
Ik zie net dat z'n R36 eigenlijk best tegen valt.
3,6L VR6 met 300pk en 350nm... Onze saab zitten met gelijk vermogen op een veel hoger koppel 420+ oid.
Dacht dat die kroketten sneller waren!
3,6L VR6 met 300pk en 350nm... Onze saab zitten met gelijk vermogen op een veel hoger koppel 420+ oid.
Dacht dat die kroketten sneller waren!