Wat doen jullie met je 200pk+ ?

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Gebruikersavatar
tanisha
Geregistreerd lid

Re: Wat doen jullie met je 200pk+ ?

Bericht door tanisha » di 25 dec, 2012 11:40

ik ben niet modern dat scheelt ik heb zelfs nog een telefoon met knopjes! :wink:

Gebruikersavatar
brinky
Donateur
Donateur

Wat doen jullie met je 200pk+ ?

Bericht door brinky » di 25 dec, 2012 11:43

Voor iemand die op dit moment zijn blok in puin heeft liggen hebbe ge veel praatjes, max! ;)

Gebruikersavatar
Margreet
Geregistreerd lid

Re: Wat doen jullie met je 200pk+ ?

Bericht door Margreet » di 25 dec, 2012 11:57

Tubefreak schreef:
Margreet schreef:Vrijdag een :thumbup: van een meneer in een Prius. Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet denken :lol:
Kan goed zijn Dat ik die meneer ken. De eerste eigenaar van onze classic rijdt nu een Prius en een 9-3NG. Woont in omgeving van Dordrecht. Je reed zeker in je classic?
Nee, was met 9-3, in Limburg. Zwarte Prius.

Gebruikersavatar
turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Wat doen jullie met je 200pk+ ?

Bericht door turbopilot » di 25 dec, 2012 12:33

Margreet schreef:was met 9-3
dan was het vermoedelijk liefde op het eerste gezicht :-P+ :wink:

maxmink93 schreef:Ook 300pk is alweer zo 2012 !
bij mij staan er nu ongeveer 1200 in winterslaap :wow:

Gebruikersavatar
Injectie
Moderator

Re: Wat doen jullie met je 200pk+ ?

Bericht door Injectie » di 25 dec, 2012 13:11

Heb jij 14 auto's turbopilot?

Gebruikersavatar
jan212
Geregistreerd lid

Re: Wat doen jullie met je 200pk+ ?

Bericht door jan212 » di 25 dec, 2012 15:51

Namaak M3 tje,s onderuit halen :D

Pleeboy
Geregistreerd lid

Re: Wat doen jullie met je 200pk+ ?

Bericht door Pleeboy » wo 26 dec, 2012 1:16

Cayenne S rijders die graag bumperkleven laten zien dat ze toch de "turbo" hadden moeten pakken. (of voor veel mider geld ineens een echte auto...)

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Wat doen jullie met je 200pk+ ?

Bericht door Sapphire » wo 26 dec, 2012 3:09

Normaal doe ik er niet zoveel spannends mee anders dan zuinig en soepel rijden maar gisteren een Passat VR6 gegeten die zeer irritant aan het doen was. Ik dacht dat die dingen best snel waren maar viel me knap tegen :lol: Misschien had hij alleen het embleem zoals vele VW rijders....

Gebruikersavatar
johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Wat doen jullie met je 200pk+ ?

Bericht door johnb52 » wo 26 dec, 2012 9:45

Vandaag: mn schoonmoeder naar Den Haag brengen , voor het eerst mag ze in de auto zitten :roll:

Gebruikersavatar
maxmink93
Geregistreerd lid

Wat doen jullie met je 200pk+ ?

Bericht door maxmink93 » wo 26 dec, 2012 13:34

Ik hoop dat het een vr6 was (R36). Maar die dingen zijn snel.. 4 wiel drive en ergens ri de 360 PK.

Daar zal menig getuned saabje last van hebben, helaas. Maarja wie wilt er nu in een VAG apparaat zitten, brrr

Gebruikersavatar
millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Wat doen jullie met je 200pk+ ?

Bericht door millerman » wo 26 dec, 2012 13:38

De laatste versie is volgens mij de 3.6 tfsi met 350pk. Maar die levert max 350nm, dus op zich nog best te doen bij tussensprintjes.

Gebruikersavatar
tanisha
Geregistreerd lid

Re: Wat doen jullie met je 200pk+ ?

Bericht door tanisha » do 27 dec, 2012 1:11

die vw dingen zit geen gang in audi wordt al wat spannender als het gekietelde tdi uitvoeringen zijn

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Wat doen jullie met je 200pk+ ?

Bericht door Sapphire » do 27 dec, 2012 3:14

maxmink93 schreef:Ik hoop dat het een vr6 was (R36). Maar die dingen zijn snel.. 4 wiel drive en ergens ri de 360 PK.
De vraag is natuurlijk ook wat weegt zo'n ding... 350 pk kom ik lang niet aan maar qua Nm kom ik wel in de buurt.. en tussen 30 (rolling start bij stoplicht) en 90 hield hij me niet bij... Maarja mijn 9000 incl. ikzelf weegt 1450 ofzo en zo'n ding weegt vast wel rond de 1800 kg met bestuurder...

Ik heb ook al eens een Golf R32 afgeschud die rechts wou inhalen... Die hebben volgens mij 250 pk, nm weet ik niet en gewicht zal vergelijkbaar zijn met een 9000T. Dat was vanaf 50 in de 2e, dan moet zo'n Golf toch wel flink van de plek komen dacht ik... (een Saab trouwens ook :D)

Gebruikersavatar
johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Wat doen jullie met je 200pk+ ?

Bericht door johnb52 » do 27 dec, 2012 8:43

Gisterenavond, schoonmoeder voor t eerst mee IN de Saab, ze mocht op de terugweg op de achterbank, en na de philip morrisbocht bij Bergen op Zoom rustig met 50 te hebben genomen vond ik t nodig om bijna flat-out gas te geven, na n paar seconden zitten we tegen de 140 , hoor ik vanaf de achterbank:


zo, dat karretje van jou trekt wel goed op zeg!

Mijn dag was weer goed 8)

Gebruikersavatar
maxmink93
Geregistreerd lid

Wat doen jullie met je 200pk+ ?

Bericht door maxmink93 » do 27 dec, 2012 11:06

Ik zie net dat z'n R36 eigenlijk best tegen valt.

3,6L VR6 met 300pk en 350nm... Onze saab zitten met gelijk vermogen op een veel hoger koppel 420+ oid.

Dacht dat die kroketten sneller waren!

Plaats reactie