Wat doen jullie met je 200pk+ ?
-
mennoherstel
- Donateur (3x)

Re: Wat doen jullie met je 200pk+ ?
@Sapphire Ik reed ooit eens mee in zo'n ding en kregen we een aanrijding. De chauffeur van de Alto had even niet in de gaten dat we een voorrangsweg naderden. Wonder boven wonder mankeerde niemand iets maar voor de Alto was het de laatste aktie.
Het zijn net kartonnen dozen. Ik gok dat je er zo overheen rijdt mocht hij voor je plotseling gaan remmen en je hebt toevalling even geen zin om te reageren....
Het zijn net kartonnen dozen. Ik gok dat je er zo overheen rijdt mocht hij voor je plotseling gaan remmen en je hebt toevalling even geen zin om te reageren....
-
johnb52
- Donateur (7x)

Vandaag op weg naar huis, ik rij op t gemakje op rotonde af, zie n prius achter me, en rij m rustig rond, en hij zit t kleven, geen zin in, dus hoppa gas er op, en niet meer gezien 
-
Tubefreak
- Donateur

[]Stoplichtsprint met een prius kan de eerste paar meters tegenvallen!
Reden: Quote verwijderd
-
johnb52
- Donateur (7x)

Jaja, en daarna valt t nog meer tegen voor die beste man 
-
Spatje
- Donateur (3x)

Kom op zeg, een Prius
Daarom hebben we geen 200+pk.
Heeft er iemand langdurig ervaring met 500+pk? Niet dat ik nu minder bedeeld ben of dat het hard nodig is, maar gewoon omdat het kan
Heeft er iemand langdurig ervaring met 500+pk? Niet dat ik nu minder bedeeld ben of dat het hard nodig is, maar gewoon omdat het kan
-
johnb52
- Donateur (7x)

Tsja moet ie maar niet achter me aan willen rijden 
De Saab is de auto met meeste vermogen tot nu toe:
Renault 19
Ford Probe
Renault Megane
Alfa Romeo 156
En nu de Saab!
De Saab is de auto met meeste vermogen tot nu toe:
Renault 19
Ford Probe
Renault Megane
Alfa Romeo 156
En nu de Saab!
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Wat hij bedoelt is dat een elektromotor geen koppelkromme heeft maar een tafel.
-
johnb52
- Donateur (7x)

Dat snap ik, volledige koppel is altijd beschikbaar.
Mijn Saab is nu wel de wagen met meeste vermogen , de Ford was de snelste
Krankzinnig is vooral t verschil als ik vanaf mn bus met 80pk in mnd Saabje stap!
Moet ik echt uitkijken met gasgeven, met de bus weet ik hoe lang ik gas kan blijven geven totdat ik moet schakelen of te hard rijd. Bij de Saab moet ik echt op mnd teller kijken!
Mijn Saab is nu wel de wagen met meeste vermogen , de Ford was de snelste
Krankzinnig is vooral t verschil als ik vanaf mn bus met 80pk in mnd Saabje stap!
Moet ik echt uitkijken met gasgeven, met de bus weet ik hoe lang ik gas kan blijven geven totdat ik moet schakelen of te hard rijd. Bij de Saab moet ik echt op mnd teller kijken!
-
Tubefreak
- Donateur

Precies, daar verslikt menig Saabje zich in, ook met 200pk! Maar vanaf 30km/u is het natuurlijk en gelopen race.Sapphire schreef:Wat hij bedoelt is dat een elektromotor geen koppelkromme heeft maar een tafel.
-
dommelrules
- Geregistreerd lid
Ik wou een Audi A5 pesten die wat teveel op mijn bumper zat...
...bleek het een S5 te zijn
Dat win je niet met 260 pk...
...bleek het een S5 te zijn
Dat win je niet met 260 pk...
-
millerman
- Donateur (3x)

Had ik ook ooit met een Insignia op de Autobahn. Bleek het een OPC te zijn 
-
AR
- Donateur (2x)

Ach... De af fabriek koppelcurven zijn vaak veel smaller dan die van T7s getunde auto's. Waardoor de cijfers al niet zoveel meer zeggen.
Auto's waar ik in het verleden goede resultaten tegen geboekt heb zijn, o.a. BMW Z4M Coupe, , Golf R, Audi S5 Miletec en BMW 330. Toch allemaal auto's met "voldoende" vermogen. Maar tot de 230km/h hebben ze toch een serieuze kluif aan m'n 9-3tje.
Auto waar ik me heel sterk in vergiste was een Seat Leon Cupra 310....(zag later pas de 310 op de flank staan)
Auto's waar ik in het verleden goede resultaten tegen geboekt heb zijn, o.a. BMW Z4M Coupe, , Golf R, Audi S5 Miletec en BMW 330. Toch allemaal auto's met "voldoende" vermogen. Maar tot de 230km/h hebben ze toch een serieuze kluif aan m'n 9-3tje.
Auto waar ik me heel sterk in vergiste was een Seat Leon Cupra 310....(zag later pas de 310 op de flank staan)
-
evo
- Donateur (2x)

Tijd voor een grotere blazer AR 
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
-
AR
- Donateur (2x)

en zuigers...en drijfstangen....en ...en.... 
Over twee weken staat er gezinsuitbreiding op komst. Dan wordt ik geachte andere dingen te vertroetelen dan de Saab
Over twee weken staat er gezinsuitbreiding op komst. Dan wordt ik geachte andere dingen te vertroetelen dan de Saab