Dumpvalve Forge FMDV004
-
eddracket
- Geregistreerd lid
-
Erik
- Lid van verdienste
-
eddracket
- Geregistreerd lid
Een Griffin?? Neenee al is dat ook wel een zeer nette auto.
Ik heb een saab 900S maar omgebouwd tot FPT met gemodificeerde APC.
Ik heb toch nog een klein vraagje. Als ik de dumpvalve op de intercoolerbuis zet. Dan moet ik de twee aansluitingen van de originele afdoppen hé??? Ik heb er nu eentje afgedopt aan de aanzuigkant van de turbo. Op de andere staat mijn dumpvalve aangesloten. De slang die van de gasklep vertrekt.
Grtz
Ik heb een saab 900S maar omgebouwd tot FPT met gemodificeerde APC.
Ik heb toch nog een klein vraagje. Als ik de dumpvalve op de intercoolerbuis zet. Dan moet ik de twee aansluitingen van de originele afdoppen hé??? Ik heb er nu eentje afgedopt aan de aanzuigkant van de turbo. Op de andere staat mijn dumpvalve aangesloten. De slang die van de gasklep vertrekt.
Grtz
-
Erik
- Lid van verdienste
-
michiel
- Donateur (2x)

Helemaal correct.eddracket schreef:Ik heb toch nog een klein vraagje. Als ik de dumpvalve op de intercoolerbuis zet. Dan moet ik de twee aansluitingen van de originele afdoppen hé??? Ik heb er nu eentje afgedopt aan de aanzuigkant van de turbo. Op de andere staat mijn dumpvalve aangesloten. De slang die van de gasklep vertrekt.
-
eddracket
- Geregistreerd lid
-
Coenwagner
- Geregistreerd lid
Re: Dumpvalve Forge FMDV004
Ik heb de zelfde gehad!eddracket schreef:Wie van ons rijd er met dit soort dumpvavle? Ik heb er net eentje gestoken, maar vind het afblazen vrij miniem. Daarom even polsen naar andere meningen.
Greetz
J.T.
Heb em weg gedaan omdat ik hem veel te zacht vond klinken!
-
eddracket
- Geregistreerd lid
-
NK900se
- Geregistreerd lid
-
eddracket
- Geregistreerd lid
-
Erik
- Lid van verdienste