Monteren Forge BOV
-
Vyv
- Moderator + Donateur

-
bennie
- Geregistreerd lid
-
(R)ed
- Lid van verdienste
Ben benieuwd hoe het eruit ziet Viv.Vyv schreef:Morgen wordt er een aftappingkje gelast op m'n intercoolerbuis... Ik ga dus voor de metalen optie en niet voor het Samco tussenstuk. Zal nog wel een foto plaatsen van het resultaat.
Heb het zelf druk gehad van het weekeind.
Vent covers, Whaletail, witte pinkers en de achter kant gecleand.
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

-
Vyv
- Moderator + Donateur

Alles is gelukt en gemonteerd, erg leuk zo'n Pschhhhhhhhhh geluid
En merkbaar minder turbogat.
Heb dus een stukje aluminium pijp (25x40mm) laten lassen op de aanzuigbuis. Een paar slangklemmen en een rubber slang waren nodig om de dumpvalve monteren op de intercoolerbuis. Het onderdruk vacuum slangetje (vanaf de valve) had ik even aangekoppeld op de aansluiting waar de vacuumpotslang op het inlaatspruitstuk is aangeloten. Had nog geen T-stukje (ondertussen al wel). Dan maar even geen werkende verwarmingsknop. Binnenkort de alu-intercoolerbuizen eens een keertje netjes maken...
Hier zijn de foto's van het resultaat:

Heb dus een stukje aluminium pijp (25x40mm) laten lassen op de aanzuigbuis. Een paar slangklemmen en een rubber slang waren nodig om de dumpvalve monteren op de intercoolerbuis. Het onderdruk vacuum slangetje (vanaf de valve) had ik even aangekoppeld op de aansluiting waar de vacuumpotslang op het inlaatspruitstuk is aangeloten. Had nog geen T-stukje (ondertussen al wel). Dan maar even geen werkende verwarmingsknop. Binnenkort de alu-intercoolerbuizen eens een keertje netjes maken...
Hier zijn de foto's van het resultaat:

-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Vyv
- Moderator + Donateur

-
taaffert
- Geregistreerd lid
Inderdaad. Waarom denk je dat ik het topic nog niet afgemaakt heb...Vyv schreef:Hoezo ? Zit je in een dipje ? Te veel APC troubles ?taaffert schreef:Nu begin ik stiekem toch ook weer enthousiast te worden.![]()
We zijn er nog niet uit, maar zondag gaan we verder.
Overigens bedankt voor de foto met je intercooler erop, we kregen het kapje erboven maar niet gemonteerd
-
Vyv
- Moderator + Donateur

-
(R)ed
- Lid van verdienste
-
Style&Co
- Moderator + Donateur