kunststof inlaat vervangen?
-
ReinO
- Donateur (2x)

Re: kunststof inlaat vervangen?
Ik lees net alexj zijn bevindingen..... Ff piekeren nog.
-
Thieuke
- Donateur (3x)

53 graden..... Oef. Geen idee hoe dat bij andere mensen met hogere stages is. Iemand die daar informatie over kan geven?
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Als je stil staat warmt de lucht in de buis heel snel op Inc de buis zelf. Bij gas los en bij stilstand , op de motor afrennen of file rijden heb je dus nooit een snelle gasstroom; temperatuur zal oplopen, maar dat is ook niet erg (binnen zekere maten natuurlijk), zolang hij maar meteen zakt zodra je begint met rijden.
Verder is inlaat temperatuur erg afhankelijk van je turbo en ic onder vollast.
Verder is inlaat temperatuur erg afhankelijk van je turbo en ic onder vollast.
-
dado
- Geregistreerd lid
maar vooralsnog luid het advies als het puur om performance gaat om het niet te doen begrijp ik, klopt dat?
want deze alu buizen zijn een flink stuk dikker dan de kunststof buis die er standaard op zit, de airflow lijkt me daardoor makkelijker, maar is alsnog ondergeschikt vanwege de hogere warmte geleiding van het materiaal, toch?
want deze alu buizen zijn een flink stuk dikker dan de kunststof buis die er standaard op zit, de airflow lijkt me daardoor makkelijker, maar is alsnog ondergeschikt vanwege de hogere warmte geleiding van het materiaal, toch?
-
ReinO
- Donateur (2x)

ik zou het niet doen dado, maar kan dat niet goed genoeg onderbouwen alleen door mijn eerder genoemde argumenten.
@thieuke: buitentemp was 27 graden (ff uit het geheugen) toen en bij wot gebeurt er van alles bij mijn 900ng in 1,2 en3. Gewoon 130 rijden en alles is weer superkoel.
ik hoorde van medeforummers extremere temps trouwens.
@thieuke: buitentemp was 27 graden (ff uit het geheugen) toen en bij wot gebeurt er van alles bij mijn 900ng in 1,2 en3. Gewoon 130 rijden en alles is weer superkoel.
ik hoorde van medeforummers extremere temps trouwens.