Die ook?johnb52 schreef: De rest nog verder dan links laten liggen !!!!
---------------------------------------------------------
Saab 9-5 2.3T SE '98 g-iced, stage 1 (sold)
sound tuning 9-4x 2.8T aero
-
iluvsanela
- Donateur (2x)

Re: sound tuning 9-4x 2.8T aero
-
johnb52
- Donateur (7x)

Die doet geen 2.8T tunen 
Dus ik kan hem er wel naar verwijzen, maar daar heeft ie niks aan.
Dus ik kan hem er wel naar verwijzen, maar daar heeft ie niks aan.
-
sveba
- Donateur (3x)

nee helaas deze had hij nog nooit gedaan (verrassing)iluvsanela schreef:Kan G-Ice je niet helpen?
-
sveba
- Donateur (3x)

helaas maptun en bsr ook niet dus moet ik toch op zoek naar iets anders als ik het wil doen hmmm goed nadenken want ik heb geen zin in problemenjohnb52 schreef:sveba schreef:hirsch levert niet in nl voor mijn auto weet iemand anders een betrouwbare goede tuner ik heb gezien dat ziptuning het doet voor 550, ik ben bang dat met de onbekend heid van mijn auto ze gewoon maar wat aanrommelen en dat lijkt me niet zo'n goed idee
Ik zou alleen bij Hirsch of Maptun/BSR wat aan de auto laten doen.
De rest nog verder dan links laten liggen !!!!
-
sveba
- Donateur (3x)

mijn auto staat bij hun op de lijst en ze hebben behoorlijk wat Saab ervaring ik zal eens met hun gaan contactenSpatje schreef:KCP in Oisterwijk, die hebben ook een paar OPC's gedaan.
-
johnb52
- Donateur (7x)

Heb je al contact opgenomen met Hirsch Zwitserland?sveba schreef:helaas maptun en bsr ook niet dus moet ik toch op zoek naar iets anders als ik het wil doen hmmm goed nadenken want ik heb geen zin in problemenjohnb52 schreef:sveba schreef:hirsch levert niet in nl voor mijn auto weet iemand anders een betrouwbare goede tuner ik heb gezien dat ziptuning het doet voor 550, ik ben bang dat met de onbekend heid van mijn auto ze gewoon maar wat aanrommelen en dat lijkt me niet zo'n goed idee
Ik zou alleen bij Hirsch of Maptun/BSR wat aan de auto laten doen.
De rest nog verder dan links laten liggen !!!!
Dus niet met de nederlandse afdeling...
-
sveba
- Donateur (3x)

nee nog niet wel zie je bij hun op de site dat ze het leveren en ook wel in andere landen maar niet in nl dus denk je dat het helpt als ik contact zoek
-
johnb52
- Donateur (7x)

Denk dat die alleen leveren aan landen waar de 9-4 ooit geleverd is? Maargoed, je zal toch wel niet te beroerd zijn om een stukje te rijden naar n ander land waar ze het wel leveren? Lijkt me geen straf 
-
sveba
- Donateur (3x)

nooit geleverd in europa dus dat zal het niet wezen er zal een andere reden zijn waarom in sommige landen wel en andere niet , en tja 1000 heen en 1000 terug voor 25 pk hmmm dat weet ik nog niet zo maar je weet nooit , eerst maar eens de verschillen en zo uitzoeken.johnb52 schreef:Denk dat die alleen leveren aan landen waar de 9-4 ooit geleverd is? Maargoed, je zal toch wel niet te beroerd zijn om een stukje te rijden naar n ander land waar ze het wel leveren? Lijkt me geen straf
-
johnb52
- Donateur (7x)

T zijn vooral de Nm die het m doen, en de driveability!
Anders wil ik wel even heen en weer rijden hoor!
Je hebt navigatie erin toch?

Anders wil ik wel even heen en weer rijden hoor!
Je hebt navigatie erin toch?
-
Tubbe
- Donateur (2x)

BSR levert wel tuning voor de 2.8t in de caddillac. En opctuners zijn er toch ook wel?
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Hirsch bellen zou ik ook doen. Dan weet je waarom wel of niet en wellicht is er via een dealer wel iets mogelijk.
-
sveba
- Donateur (3x)

waarom is bsr zoveel beter als een ander, hirsch kan ik me wat bij voorstellen want die lagen in bed bij Saab maar die andere zijn dat niet gewoon tuners met veel ervaring .kcp lijkt ook behoorlijk ervaren met Saab ze hebben ook een waanzinnig omgebouwde 9-5 staan, zou zo'n kcp dan niet een beetje in dezelfde categorie vallen als bsr en maptunTubbe schreef:BSR levert wel tuning voor de 2.8t in de caddillac. En opctuners zijn er toch ook wel?
-
reiernumans
- Donateur (2x)

BSR en Maptun zijn internationale bedrijven, die voor veel modellen naast software ook hardware (downpipes, uitlaten, luchtfilters etc) leveren. Daarom vallen die (voor de meeste mensen tenminste) in een iets andere categorie dan een bedrijf als KCP dat vanuit één locatie werkt.