met dat kleine pijpje draai ik ook 1.42 bar.
ik kan met niet voorstellen dat een king cobra iets wezenlijks toevoegt naast de looks.
stage 3 en een dp daarentegen wel!
suc6 met kiezen.
Rein
Ps als ik er 1 tegenkom zet ik hem er meteen op: dat dan weer wel:)
King cobra
-
millerman
- Donateur (3x)

Re: King cobra
Saab en Hirsch voegen hem niet voor niets toe, toch? Dat het kan zonder, wil niet zeggen dat het beter is natuurlijk.
-
Rootje5
- Geregistreerd lid
Thanks,
het truukje van "het is kapot, mot vervangen worden" heb ik by the way
al eens uitgehaald. Ging om een vreemd bijgeluid, bleek dat de distributiekettingspanner
afgesteld moest worden. Geluid is weg, 150 euries ook weg, metgezel gelukkig nog net niet
weg maar ze vond het onzin. Zei hoorde het verschil niet dus het kon nooit iets ernstigs wezen...
Maar goed, geld, partners en auto's, daar kunnen sommigen van ons waarschijnlijk een apart topic over starten hahaa..
Ik ga in het geheim sparen voor een vette 3 inch downpipe met stage 3 software ipv een King Cobra hahaa, merkt ze ook niks van...aguhmmm
het truukje van "het is kapot, mot vervangen worden" heb ik by the way
al eens uitgehaald. Ging om een vreemd bijgeluid, bleek dat de distributiekettingspanner
afgesteld moest worden. Geluid is weg, 150 euries ook weg, metgezel gelukkig nog net niet
weg maar ze vond het onzin. Zei hoorde het verschil niet dus het kon nooit iets ernstigs wezen...
Maar goed, geld, partners en auto's, daar kunnen sommigen van ons waarschijnlijk een apart topic over starten hahaa..
Ik ga in het geheim sparen voor een vette 3 inch downpipe met stage 3 software ipv een King Cobra hahaa, merkt ze ook niks van...aguhmmm
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Intake is zeker wel belangrijk. Zeker die stock T7's zijn erg smal met een super krap bochtje.. Krijgt gewoon veel makkelijker zijn lucht...
-
ReinO
- Donateur (2x)

ik ga de toepassing van de king cobra hier niet tegenspreken maar snappen doe ik het dan niet. de grotere luchtfilterinlaat zal er ook niet voor niets zitten.