en ff uit het hoofd: volgens mij hoort ie ook af te bouwen vanaf 4900 toeren of zo.
anders ff ruilen met een medeforummer die een werkende teller heeft in de buurt?
turbodruk/apc meter werkt niet 900ng
-
arnemuiden
- Geregistreerd lid
Re: turbodruk/apc meter werkt niet 900ng
zit idd een soorte van macguiver veer in mn BOV... zal voor de grap zo eens met de originele bov proberen! daar had ik nog niet aan gedacht 
BOV gaat ook open bij onderdruk, waardoor een zeer irritant piepje hoorbaar is stationair en of gas loslaten........
nu ff de originele plaatsen!
BOV gaat ook open bij onderdruk, waardoor een zeer irritant piepje hoorbaar is stationair en of gas loslaten........
nu ff de originele plaatsen!
-
AlexJ
- Donateur

Als het soms wel goed gaat (druk opbouw), dan klinkt het alsof trionic terugregelt. Of een andere factor niet stabiel (do cassette).
Een vaccuumlek zou er toch altijd zijn?
Een vaccuumlek zou er toch altijd zijn?
-
arnemuiden
- Geregistreerd lid
di-cassette heb ik er 2 van
goeie en geteste!
net even met originele bov gereden maar maakt geen verschil.. auto rijd hetzelfde alleen geen ptssssss meer haha.
vacuum lek... maar waar dan, ik heb alle slangen al nagekeken en vervangen door blauwe siliconen
lijkt er idd op dat de triotronic de boel terug regel (lees:wastegate opengooid)
kan ik dit testen door de slang van de wastegate los te trekken ? (voor ff te testen)
of ga ik dan hele gekke dingen krijgen haha.
net even met originele bov gereden maar maakt geen verschil.. auto rijd hetzelfde alleen geen ptssssss meer haha.
vacuum lek... maar waar dan, ik heb alle slangen al nagekeken en vervangen door blauwe siliconen
lijkt er idd op dat de triotronic de boel terug regel (lees:wastegate opengooid)
kan ik dit testen door de slang van de wastegate los te trekken ? (voor ff te testen)
of ga ik dan hele gekke dingen krijgen haha.
-
arnemuiden
- Geregistreerd lid
ohwja de teller en apc meter gaan af en toe spontaan werken als ik er een beetje mee rammel
heb hem nu los boven op dash liggen.... 
dus lijkt me toch dat de teller unit gewoon kapot is.. komt dat vaker voor ?
dus lijkt me toch dat de teller unit gewoon kapot is.. komt dat vaker voor ?
-
arnemuiden
- Geregistreerd lid
gisteravond even wezen sporten
4x tegen een bmw e36 325i vanos, met andere uitlaat/inlaat en 15'' velgen. 3x gewonnen!! (van nul tot circa 220 op snelweg)
2x tegen een omega 3000 3.0l 6cillinder (die kon net zo goed thuisblijven want die kwam niet eens in mn buurt
)
auto was goed warm en voelde ook goed aan! miss dat het een beetje tussen mn oren zit..
of dat het aan de lekke uitlaat ligt icm stock uitlaat dempers en catalysator.
ook ga ik proberen een andere tellerbak te fixen! zodat ik de boel weer goed kan aflezen ipv af en toe.
volgende op het lijstje word dan tog wel een complete uitlaatlijn!
4x tegen een bmw e36 325i vanos, met andere uitlaat/inlaat en 15'' velgen. 3x gewonnen!! (van nul tot circa 220 op snelweg)
2x tegen een omega 3000 3.0l 6cillinder (die kon net zo goed thuisblijven want die kwam niet eens in mn buurt
auto was goed warm en voelde ook goed aan! miss dat het een beetje tussen mn oren zit..
of dat het aan de lekke uitlaat ligt icm stock uitlaat dempers en catalysator.
ook ga ik proberen een andere tellerbak te fixen! zodat ik de boel weer goed kan aflezen ipv af en toe.
volgende op het lijstje word dan tog wel een complete uitlaatlijn!