Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Welke intercooler? 99T16
-
evo
- Donateur (2x)

Re: Welke intercooler? 99T16
Haha, ik wist niet dat jij wel eens kookte... Of bleef het bij een poging 
-
Thom
- Donateur

10 tegen 1 dat de saab niet goed afgesteld staat op LPG. Ik zou daar eerst even naar kijken anders blijf je problemen houden.
ik heb er een Heuschmidt intercooler in, die zijn destijds speciaal gemaakt voor zoveel mogelijk vermogen en een kleine ruimte. Of achter de voorspoiler, denk dat die van een saab 90 de meeste ruimte biedt.
ik heb er een Heuschmidt intercooler in, die zijn destijds speciaal gemaakt voor zoveel mogelijk vermogen en een kleine ruimte. Of achter de voorspoiler, denk dat die van een saab 90 de meeste ruimte biedt.
-
Swedespeed
- Geregistreerd lid
Eigenlijk overbodig sinds ik op lpg rijd... ik heb geen antidetonatie nodigmaxmink93 schreef:De grote zou ik niet durven zeggen. Ik weet wel dat te groot ook niet goed is(iets met te is nooit goed toch?).
Maar dan heb je wel meer varianten. Breed, diep, hoog etc etc..!
99 kon af fabriek ook met water injectie rijden toch? Niks voor jou?
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Het koelt de lucht ook af (net als een IC). Voegt er ook vocht aan toe en als je wilt kan het je mengsel verijken.
Voordeel is geen intercooler ide opwarmt. Nadeel is dat het wat meer afstel werk zal zijn en wat onderhouds intensiever (tankje bijvullen).
Maar je wilt niet een koudere lucht... maar betere flow dus schiet he er niets mee op...
Voordeel is geen intercooler ide opwarmt. Nadeel is dat het wat meer afstel werk zal zijn en wat onderhouds intensiever (tankje bijvullen).
Maar je wilt niet een koudere lucht... maar betere flow dus schiet he er niets mee op...
-
turbopilot
- Donateur (7x)

waterkoeling kan wel wat zijn, maar vermoedelijk niet icm lpg