saab 900 classic tuning
-
Injectie
- Moderator
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
Bij het monteren van een 2,1 inlaatspruitstuk zou ik ook kiezen voor een 2,1/2,3 cilinderkop. Dit samen levert een betere "flow" op. Alleen het monteren van een 2,1 inlaatspruitstuk levert volgens mij alleen maar meer restricties op. Het schijnt dat een standaard 2,1/2,3 cilinderkop al beter is dan een totaal met de "dremel" bewerkte 2,0jovracing schreef:andere kop,enz... .
die brembo remmerij is een goede optie als je met zoveel pk's in de weer gaat. Inderdaad zijn 17" velgen een must......jovracing schreef:remmerij heb ik ook aangedacht brembo 314mm schijven en 4 zuigers tellende remklauwen, stallenremleidingen. dus 17" velgen zullen moeten geplaats worden.
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
-
jovracing
- Geregistreerd lid
-
Ruud
- Geregistreerd lid
-
jovracing
- Geregistreerd lid
dit is ook natuurlijk zeer handig tegen het wegslepen.
nadraaien weet ik niet maar heb hier al gelezen dan je de laatste kilometers/minuten rustig moet rijden en dan 30sec moet laten draaien vor de stilleggen zodat het nodig kan afkoelen. dat het niet in gloeiende(warme) stand wordt stil gelegd.
heet een saab c900 ook geen 2 radiatorventilatoren?
nadraaien weet ik niet maar heb hier al gelezen dan je de laatste kilometers/minuten rustig moet rijden en dan 30sec moet laten draaien vor de stilleggen zodat het nodig kan afkoelen. dat het niet in gloeiende(warme) stand wordt stil gelegd.
heet een saab c900 ook geen 2 radiatorventilatoren?
-
jovracing
- Geregistreerd lid
-
RoccoH
- Donateur (5x)

-
jovracing
- Geregistreerd lid
-
jovracing
- Geregistreerd lid