Ebayyy turbo GT30
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Re: Ebayyy turbo GT30
Deka's heb je goed aan gedaan 875's zijn goede injectoren. Imitatie injectoren zou ik niet aan beginnen. De redenatie "simpel onderdeel, wat kan er mis gaan!" Slaat nergens op. Ondergingen verschillen in injectoren kunnen groot zijn. Je zult bijv op je AFR meter zien dat hij gemiddeld op 4 cilinders netjes loopt, maar daar betekent niet dat alle 4 de cilinders ook het juiste mengsel krijgen. Injectoren zij cruciaal.
Die puck koppeling zou ik goed overwegen. Heb ooit met een puck gereden, mijn mening, ga zo lang als mogelijk voor een volledige cirkel koppeling (hebben zulke koppelingen eigenlijk een naam?). Kijk is wat bijv Andreas in zijn budget project 9000had zitten. Daar hing ook een GT30 aan op E85, 500+PK.
Die puck koppeling zou ik goed overwegen. Heb ooit met een puck gereden, mijn mening, ga zo lang als mogelijk voor een volledige cirkel koppeling (hebben zulke koppelingen eigenlijk een naam?). Kijk is wat bijv Andreas in zijn budget project 9000had zitten. Daar hing ook een GT30 aan op E85, 500+PK.
-
ReinO
- Donateur (2x)

mijn spec koppeling zit er een tijdje op nu en voldoet prima. ondanks de losse segmenten pakt ie heel soepel op als een volle plaat.
via maptun geleverd.
via maptun geleverd.
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Kga even kijken waar ik het gunstigste een spec stage 3+ kan halen lijkt me tog beter en fijner rijden als zoon 4puck ding geval mss deze maand nog bestelle anders volgende maand...
Heb ook nog een aero bak ligge moeten nieuwe lagers in dit ook maar eens op een avond netjes in orde maken zodat die er ook onder kan alsk de koppeling vervang
Heb ook nog een aero bak ligge moeten nieuwe lagers in dit ook maar eens op een avond netjes in orde maken zodat die er ook onder kan alsk de koppeling vervang
-
gydomatra
- Geregistreerd lid
Hoe gaat het met je vorderingen ? ben wel benieuwd....
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Nou heb vanavond na wat enige softwarematige vertraging de 3bar nap sensor in geknutseld:D
Loopt nog te rijk een afr van 10 is niet egt je van het zegmaar....
1.8 bar is een feit nu de rest nog;)
Loopt nog te rijk een afr van 10 is niet egt je van het zegmaar....
1.8 bar is een feit nu de rest nog;)
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Nou het wastegate klepje heb ik even krom getjoend

-
evo
- Donateur (2x)

Eh... klepje of arm?
Heb je EGT meting? Als je over-rijk gaat stijgt je EGT op een gegevenmoment ook weer...
Heb je EGT meting? Als je over-rijk gaat stijgt je EGT op een gegevenmoment ook weer...
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Armpje is krom;)evo schreef:Eh... klepje of arm?
En ja ik heb een egt meter die is niet boven de 940 geweest ik mag aan nemen dat da ding er tog wel tegen bestand zou moeten zijn
Maargoed dit waaiertje beschou ik al als dood wamt een kromme wastgate arm ga ik niet even recht buigen....
Een holset hy35w is al onderweg
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Doordat het een chinees ding is die het niet leuk vond om 1.9 bar boost tegen te houden roodgloeiendevo schreef:Enig idee waardoor ie krom is?
-
evo
- Donateur (2x)

Wat voor base boost draaide je? Kracht op je wg wordt beperkt door de sterke van je veer... was die zo sterk dan?
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Stond op 1 bar baseboost alsk hem losser had gezet was hij los aant klappere:)
Moet wel zegge dak toen ik hem kreeg de wastegate egt strak zat! Had hem toen al losser gezet
Moet wel zegge dak toen ik hem kreeg de wastegate egt strak zat! Had hem toen al losser gezet