Ja Whaletail is erg goed gelukt moet ik zeggen maar heb er dan ook 3 avonden werk mee gehad om hem weer strak en transport schade vrij te krijgen!

Was alleen in noppenfolie gewikkeld vanuit Engeland waardoor er 3 plekken in zaten waar het polyester gebroken was

. De rand die in het rubber van een orginale zit zat er ook in maar vond ik niet mooi en heb ik er dus maar uitgeschuurd. Als je deze naast een orginale legt kun je op het oog niet zien welk welke is

.
Zou mooi zijn als Speedparts deze ook in het assortiment zou krijgen tegen een goede prijs!

Is echt een upgrade die het geld dik waard is

.
Ja de sticker vind ik ook erg geslaagd, al denken anderen daar anders over!

Zit er over te denken om ook nog setje op de zijkant te plakken op het voorste aero paneel!
Heb het gaas gisteren uit het grilletje gehaald en deze mat zwart gespoten

, zal er een paar foto,s van maken binnekort. Moet je knippers en koplampen nog even goed uitlijnen, had hier geen tijd meer voor met het plaatsen van de knippers.
Heb ook een extra steun gemaakt ongeveer zoals deze om het scheef trekken van de dynamo tegen te gaan, werk echt super!
Heb alleen nu het probleem dat hij een beetje begint in te houden als ik vol doortrek en de turbodruk richting de 1.0 bar gaat. Heb de rotor en verdelerkap al vervangen maar dit mocht niet baten. Wou ook meteen de bougie,s vervangen maar deze hadden ze niet en kan ik morgen pas ophalen. (iemand met een grijse Saab heeft ze allemaal opgekocht wist de verkoper mij te vertellen!

)
Het zou ook nog de frfpr kunnen zijn, de membramen willen wel eens scheuren waardoor de benzinedruk niet hoog genoeg kan stijgen onder turbodruk maar bij normaal rijden wel goed is omdat het een dubble membraam is......ach we gaan het morgen weten

.