3 inch downpipe
-
Rhinobirds
- Geregistreerd lid
Re: 3 inch downpipe
sonde horizontaal zou wel kunnen?
ik heb ook even snel zo'n 9000 accubak gepast maar volgens mij is de accu ook te hoog en komt deze tegen de motorkap aan.
ik heb ook even snel zo'n 9000 accubak gepast maar volgens mij is de accu ook te hoog en komt deze tegen de motorkap aan.
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Standaard zit'ie bij de classic anders wel aan de onderkant..G-ice schreef:Bij geen een want dan gaat de sonde kapot...
-
inactief
- Geregistreerd lid
Een WBL mag nooit ondersteboven, en zover ik weet een standaard ook niet.
Condens in het gaatje is de reden daarvan.
Maar mocht je er anders over denken houd ik je uiteraard niet tegen om 'm aan de onderkant te plaatsen.
Condens in het gaatje is de reden daarvan.
Maar mocht je er anders over denken houd ik je uiteraard niet tegen om 'm aan de onderkant te plaatsen.
-
evo
- Donateur (2x)

Beste plaats is tussen 12 en 3 uur, of was het tussen 1 en 2... nah zeker niet lager!
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Ik denk er niet anders over, heb er weinig verstand van. 
Bij mijn standaard uitlaat zat de sonde in ieder geval aan de onderkant, bij mijn huidige 3" zit'ie boven. (Wat dus goed is.
)
Bij mijn standaard uitlaat zat de sonde in ieder geval aan de onderkant, bij mijn huidige 3" zit'ie boven. (Wat dus goed is.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

daarom ook mijn vraag voor op een andere plek, ik heb even bij die van jou gekeken.Krizzie schreef:Bij mijn standaard uitlaat zat de sonde in ieder geval aan de onderkant, bij mijn huidige 3" zit'ie boven. (Wat dus goed is.)
in jouw situatie past de accu er ook niet boven
bij deze JT op mp lijkt hij mij aan de onderzijde te zitten
-
turbopilot
- Donateur (7x)

yep heb dezelfde foto gemaakt op de 11e
maar als ik het goed zie zit ie bij de JT dus aan de onderzijde
maar als ik het goed zie zit ie bij de JT dus aan de onderzijde