Nummerbordhouders / kentekenplaatomlijsting

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Plaats reactie
inactief
Geregistreerd lid

Nummerbordhouders / kentekenplaatomlijsting

Bericht door inactief » vr 31 aug, 2007 18:37

Halleey,

het is nu ongeveer een jaartje geleden dat ik mijn Saabrio heb gekocht, al een jaartje rijd ik nu dus ook rond met "Kaprinsky Berlin" (ofzo) op de platen. Nu heb ik zitten denken om Saabforum houders te bestellen, echter dan ziet iedereen dat er een internet Nerd achter het stuur zit, en da's dan weer minder tof.

Ik heb een hekel aan stickers op mijn Saabrio en wil de buitenzijde zo veel mogelijk origineel houden, echter...

Met de kentekenplaathouders kan ik me enigszins onderscheiden zonder dat dit afbreuk doet aan de wagen. Nou zat ik te denken om daar dan maar iets van te maken...

ik heb vandaag even met m'n zeefdrukker overlegd, hij vond het geen probleem om daar wat van zijn energie in te steken om mij een plezier te doen, nu alleen nog de vraag, wat erop en hoe te formuleren...

Ik wil graag laten zien dat het kreng sneller is, maar hoe?!

- MAPTUN
- MAPTUN STAGE I / II / III / IV / V / ...
- MAPTUN PERFORMANCE STAGE ...
- .... (doe eens een suggestie)

Vooralsnog ben ik voor alleen maptun erop, dat heb ik bij NORDIC gezien, dat vond ik wel cool...

Maar, ik hoor graag wat jullie vinden, en als er voor het uiteindelijke ding meer interesse is zal ik eens kijken of die zeefdrukker te verleiden is om wat extra dingen te maken...

Hipehoi!

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » vr 31 aug, 2007 19:12

Zoiets als; Performance by Nordic of Performance by Maptun
Wanneer je de stages erbij zet kan het goed zijn dat je kentekenplaathouder een half jaar later al niet echt meer klopt :wink:

royalqwerty
Geregistreerd lid

Bericht door royalqwerty » vr 31 aug, 2007 21:25

Tja, als je het al gezien hebt ondersheid je je ook niet erg hard denk ik...

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » vr 31 aug, 2007 22:13

Ik heb er bij mij nu zo'n klein stickertje opzitten: Maptun Performance... staat wel gaaf vindt ik. Als je Peggy een mailtje stuurt i.v.m. de laatste bezigheden op Zolder dan stuurt ze zo een sticker naar je op (heb ik voor mezelf met haar afgesproken, lijkt me geen probleem voor andere klanten) :wink:

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » za 01 sep, 2007 0:08

doe eens wat anders schroef die :spam: er gewoon af het kost niks :bluethumb: er je bent in eens een groote irietatie kwijt

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » za 01 sep, 2007 1:22

royalqwerty schreef:Tja, als je het al gezien hebt ondersheid je je ook niet erg hard denk ik...
Ik vond die kentekenplaat met NORDIC erop behoorlijk strak. Viel mij meteen op dat er iets sneller was aan de wagen, terwijl jan met de (politie) pet niet meteen denkt "daar gaat weer zo'n geblazen scheurmonster".

En dat is toch het idee dat ik krijg van al die stickers... Overdreven groot laten zien dat het een snelle bak is. Ik kan me voorstellen dat iemand het super vind, maar jah, niet mijn ding. Ik heb liever de wolf in schaapskleren!

Ow, en die stiker zal ik eens aan Peggy vragen binnenkort, voor onder de motorkap ofzo...

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » za 01 sep, 2007 7:29

G-ice schreef:[En dat is toch het idee dat ik krijg van al die stickers... Overdreven groot laten zien dat het een snelle bak is. Ik kan me voorstellen dat iemand het super vind, maar jah, niet mijn ding. Ik heb liever de wolf in schaapskleren!
Och, dat stickertje dat er bij mij opzit zie je alleen maar goed als je er op de parkeerplaats omheen loopt, zo klein (10cm ofzo). Op de weg kun je het alleen maar lezen als iemand dicht achter je staat (in de file dus :? ... of bij een stoplicht :twisted: ).
Ow, en die stiker zal ik eens aan Peggy vragen binnenkort, voor onder de motorkap ofzo...
Moet je zeker doen, al was het maar in het kader van de klant-leverancier relatie :wink:

Asphalt_Cowboy
Geregistreerd lid

'leus'

Bericht door Asphalt_Cowboy » do 06 sep, 2007 22:47

Hoi,

Of zo iets van "When the turbo starts talking, the bullshit starts walking...", of "280 pk en een hond" en de giller " Zoeffffff" , nee alle gekkigheid op een stok.

Als je iets persoonlijks wil zetten dan kan dat best stijlvol, bv. "FPT"of "HPT", of "Stage 4" en helemaal simpel gewoon "SAAB", de naam al straalt snelheid, denk aan de leus: "Born from jets!!!"

Dan zou bv. ook "F16" kunnen of "JSF" (Joint strike Fighter), als dit geen snelheid straalt, dan weet ik het niet meer.

Gr.
David

tgremlin
Geregistreerd lid

Bericht door tgremlin » vr 07 sep, 2007 7:25

Ik vindt trouwens die op de achterkant van de monster-cabrio van A&P wel heel stoer: Porches for lunch ! 8)

DNZ
Geregistreerd lid

Bericht door DNZ » vr 07 sep, 2007 22:30

Op funliner.nl kun je van die houders bestellen met werkelijk de flauwste teksten waarvan deze toch wel een glimlach op mijn gezicht toverde: Als ik mercedes wil rijden bel ik wel een taxi.
Je kan zelfs een suggestie aandragen. (maar dit soort teksten bedoel je vast niet :wink: )

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » vr 07 sep, 2007 22:57

Deze vind ik ook wel wat hebben..DIE VAN JOU GAAT HARDER, NOU EN ???? .

(ik geloof dat annatje deze ook heeft..)

Plaats reactie