JT 3" dp + sportcat of Ferrita 3" dp + racecat?

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » za 21 apr, 2007 16:38

DaanS schreef:Als de Ferrita 3"dp + racecat qua performance geen voordeel heeft t.o.v. de JT 3"dp + sportcat en beide zijn van RVS, dan ga ik gewoon voor de goedkoopste. De JT dus.
De JT is niet van RVS, Ferrita wel.

Maarten
Lid van verdienste

Bericht door Maarten » za 21 apr, 2007 17:55

Jouw 900 JT downpipe misschien niet, maar de JT downpipes op mijn 9-5 en NG900 zijn wel RVS, afgaande op de magneetproef.

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » za 21 apr, 2007 20:14

erik schreef:Ik dacht dat de JT dp RVS was en de rest normaal staal. Alu lijkt me ivm de warmte niet echt handig.
'De rest' is niet 'normaal staal', maar gealuminiseerd staal en heeft daardoor ook een lange levensduur.

Lifetime warranty is natuurlijk leuk om op de verjaardag mee op te scheppen, maar ik moet nog maar zien wat je daar nou werkelijk aan hebt.

Maarten C
Geregistreerd lid

Bericht door Maarten C » za 21 apr, 2007 20:58

Maarten schreef:Jouw 900 JT downpipe misschien niet, maar de JT downpipes op mijn 9-5 en NG900 zijn wel RVS, afgaande op de magneetproef.
Er zijn ook magnetische RVS soorten, nl 304

Maarten Cordewener

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » za 21 apr, 2007 21:10

Ik denkt dat de vraag of er niet-magnetische (niet-roestvrij) stalen bestaan relevanter is.

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » za 21 apr, 2007 21:59

brinky schreef: 'De rest' is niet 'normaal staal', maar gealuminiseerd staal en heeft daardoor ook een lange levensduur.

Lifetime warranty is natuurlijk leuk om op de verjaardag mee op te scheppen, maar ik moet nog maar zien wat je daar nou werkelijk aan hebt.
Aan de JT te zien die ik heb gehad, ga je heel wat hebben aan de lifetime warrenty van de ferita.

Plaats reactie