A-Zperformance RVS
-
BergenB
- Donateur (4x)

A-Zperformance RVS
Iemand ervaring met onderstaande 3" uitlaat van deze mannen uit Hongarije? Ben vooral benieuwd naar de pasvorm en wat met wel aanstaat is de verbindingen met de flenzen.
https://a-zperformance.com/termekek/a-z ... -2189.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://a-zperformance.com/termekek/a-z ... -2189.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
DionHPT
- Geregistreerd lid
Re: A-Zperformance RVS
Helaas niet. Ziet er erg mooi uit. Maar hou er rekening mee dat je waarschijnlijk net als ik een grotere benzinetank hebt... waardoor veel opties vervallen.
BSR en JT passen goed in mijn ervaring mocht je daar ooit over denken.
-
BergenB
- Donateur (4x)

Ik dacht dat er onder een my2004 Cabrio een 58 liter tank zat?DionHPT schreef:Helaas niet. Ziet er erg mooi uit. Maar hou er rekening mee dat je waarschijnlijk net als ik een grotere benzinetank hebt... waardoor veel opties vervallen.
-
werli
- Donateur (2x)

heey
de hoeveelheid in je tank speelt geen rol maar de vorm van de tank !
als jou uitlaat in het midden door de auto gaat heb je geen probleem, dan heeft de tank dus de voorziene uitsparing
als de uitlaat rond de tank gaat dan mag je het vergeten of een andere tank steken (heb ik wel )
mvg werner
de hoeveelheid in je tank speelt geen rol maar de vorm van de tank !
als jou uitlaat in het midden door de auto gaat heb je geen probleem, dan heeft de tank dus de voorziene uitsparing
als de uitlaat rond de tank gaat dan mag je het vergeten of een andere tank steken (heb ik wel )
mvg werner
-
BergenB
- Donateur (4x)

Dank Werner,
Ik had inmiddels dit plaatje gevonden en ga vanmiddag even kijken welke tank ik heb.

Ik had inmiddels dit plaatje gevonden en ga vanmiddag even kijken welke tank ik heb.

-
BergenB
- Donateur (4x)

Toch een grote tank dus deze pijp gaat niet passen. Ik ga ze even contacten of hij te maken is voor de grote tank, om de tank om te wisselen gaat me net weer te ver.
-
DionHPT
- Geregistreerd lid
Mocht je er toch over denken? Pas dan ook even alle software er op aan
Anders sta je een keer dom te kijken op de vluchtstrook
-
BergenB
- Donateur (4x)

Dat is zeker Dion, bak flush staat voor Maart ge-planned en daarna kom ik even bij jou aankloppen.DionHPT schreef:Mocht je er toch over denken? Pas dan ook even alle software er op aan![]()
-
RFJB
- Geregistreerd lid
Beste,
Benieuwd wat het antwoord was van AZ en of je het, indien positief, hebt aangeschaft?
Groet
Benieuwd wat het antwoord was van AZ en of je het, indien positief, hebt aangeschaft?
Groet
-
woes
- Donateur

Ik heb geen uitlaat besteld maar wat anders bij A-Z, ze leveren keurig en verzenden verzekerd via DPD. Wat dat betreft dus OK.
-
BergenB
- Donateur (4x)

Antwoord van A-Z was dat ze de uitlaat voor de grote en kleine tank kunnen leveren maar ik ben toch voor een custom systeem van JMtuning gegaan. Één van de redenen hiervoor was dat A-Z mij vertelde de downpipe niet groter als 2.5” te kunnen maken omdat volgens hun de ruimte niet voldoende was, wat natuurlijk onzin is.RFJB schreef: ↑do 31 mei, 2018 20:51Beste,
Groet
-
RFJB
- Geregistreerd lid
Ik ben bekend met enkele producten van AZ inderdaad, net bedrijf lijkt het. Vaag inderdaad van hun excuses van de 2,5" pijp. Was met mijn beperkte kennis ook van mening dat er voldoende ruimte was.