ik had via Dilemma de stekker geregeld maar dat is iets geworden met mosterd en maaltijden ik zal hem melden dat het niet meer nodig is
Bosch ME9.6 vs Trionic 7 Vermogen Aansturing
-
sveba
- Donateur (3x)

Re: Bosch ME9.6 vs Trionic 7 Vermogen Aansturing
bijna 40 % meer dat is nogal wat, wat je natuurlijk niet weet is hoe de opbouw van die nm is .
ik had via Dilemma de stekker geregeld maar dat is iets geworden met mosterd en maaltijden ik zal hem melden dat het niet meer nodig is
-
ReinO
- Donateur (2x)

even een oud topic nieuw leven inblazen:
ik had ook ergens gelezen (en in dit topic ook) dat onze automaatbak tot 420nm goed aan kan.
Nu lees ik op de Maptun website dat ze tot 520nm tunen zonder de bak aan te passen. Maptun lijkt mij veilige marges aanhouden dus wat let ons om er een paar
nm bij te plaatsen?
ik had ook ergens gelezen (en in dit topic ook) dat onze automaatbak tot 420nm goed aan kan.
Nu lees ik op de Maptun website dat ze tot 520nm tunen zonder de bak aan te passen. Maptun lijkt mij veilige marges aanhouden dus wat let ons om er een paar
nm bij te plaatsen?
-
Spatje
- Donateur (3x)

Ik lees bij Maptune niets over de 9-5NG en de 9-4. Dit zijn andere bakken dan de oudere modellen.
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Ligt denk ik vooral aan gebruik en de manier waarop je dat piek koppel opbouwt, maar dit gesprek verdient dan denk ik een eigen topic