saab 93 ss 1.8t vector

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Plaats reactie
frans86
Geregistreerd lid

saab 93 ss 1.8t vector

Bericht door frans86 » zo 28 dec, 2014 19:50

Hallo allemaal

Sinds een dikke week trotse eigenaar van een mooie blauwe 93 ss.
Nu wil ik graag net dat beetje extra dus een stage 1 wat raden jullie aan en af ?

maptun Hirsch bsr of is het allemaal het zelfde

Groeten frans

shearwater
In memoriam †

Re: saab 93 ss 1.8t vector

Bericht door shearwater » zo 28 dec, 2014 20:13

Even naar Gijs (G-ice voor het Forum) voor een beetje extra. Niet duur en echt goed. Maptun, Hirsch, BSR het is niet allemaal hetzelfde, kwestie van voorkeur en van calculerend burgerschap..

blue city
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door blue city » zo 28 dec, 2014 20:59

:D

Heeft Hirsch geen aanbieding? Ik meen 50% korting, en 195PK voor de 150PK. TS woont in prov Groningen. Heen en weer richting G-Ice kost ook wat. Hirsch kan gewoon in Groningen.
http://extranet.hirsch-performance.ch/d ... /31/year/6" onclick="window.open(this.href);return false;

:O:

lauxus
Geregistreerd lid

Bericht door lauxus » ma 29 dec, 2014 6:40

Heb sinds een jaar ook Hirsch ,en naar volle tevredenheid,pakt allemaal mooi en relaxed op :D . Die BSR in mijn vorige auto kwam er wat groffer in,tis maar waar je van houdt,Evengoed een mooie winst voor 50 % korting ,wat neer komt op een concurerende prijs voor Hirsch.

levensnevel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door levensnevel » ma 29 dec, 2014 8:44

welkom op ons onvolprezen forum Frans.

Eerst natuurlijk gefeliciteerd met je aankoop en veel veilige en probleemloze kilometers :O: toegewenst.

Voor wat betreft het aanraden en afraden.
Ken natuurlijk de technische staat van je SportSedan niet.
Maar in algemene zin zou ik wat geduld betrachten en de eerste 6 maanden het 'tunen'' laten voor wat het is.
Die tijd zou ik gebruiken om eerst de basis helemaal goed te krijgen.

Trouwens, we zijn hier altijd hele erg dol op foto's

shearwater
In memoriam †

Bericht door shearwater » ma 29 dec, 2014 11:58

[quote="blue city Heen en weer richting G-Ice kost ook wat. [/quote]

Gewoon rustig heen rijden en met een big smile weer terug. Dan lig je niet meer wakker van een paar litertjes benzine. En bovendien je kunt er een leuk dagje naar de Efteling of de Beekse Bregen van maken. Dan kun je het aangename met het echt leuke verenigen.

ZSR
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door ZSR » ma 29 dec, 2014 12:12

Raad je zeker een trip naar G -ice aan, en Hirsch is ook top.
Misschien wel slim zoals levensnevel zegt om te zorgen dat remmen, olie etc goed zijn.
Straks heb je een tune en klapt je koppeling eruit. Wel zuur als je "tune budget" dan net op is.
Maar als dat geen probleem is....knallen maar!

Fokko1
Donateur
Donateur

Bericht door Fokko1 » za 03 jan, 2015 19:40

Hoewel ik de technische details ervan niet weet, heeft G-ice tegenwoordig ook kastjes waarmee je de auto zelf kunt tunen. Het maakt het geheel weliswaar duurder, maar dan hoef je niet op en neer te rijden. Misschien even een mailtje naar hem voor advies.

frans86
Geregistreerd lid

Bericht door frans86 » zo 11 jan, 2015 18:11

Hallo allemaal

Sorry dat ik zo laat reageer. Bedankt allemaal voor jullie reacties. De auto is nog niet getuned en dat gebeurt ook niet meer. De auto gaat deze week weg. Het was een erg slechte koop en we hadden geen vertrouwen meer. Helaas is deze auto van iemand geweest die onderhoud maar onzin vind. Maar gelukkig is er een plus punt! Ik heb een zwarte aero 2.0 Turbo gekocht. Als ik hem heb volgende foto's .

Groeten Frans

shearwater
In memoriam †

Bericht door shearwater » zo 11 jan, 2015 18:55

Nou, dat is ook niet verkeerd, toch? Benieuwd naar de foto's.

jornt95
Geregistreerd lid

Bericht door jornt95 » ma 12 jan, 2015 10:14

ik heb mijn 9-3 laten chippe bij http://www.tvsengineering.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en ze zeiden rond de 205pk met wat aanpassingen hoort die nu 215 pk te hebben ongeveer.
Gisteren met de 9-3 effe GLK met 260 pk afgesmeerd en dat is Saab power!

Plaats reactie