Welke koppelingsplaat boven de 500nm (verschil 9-3 en 900?)
-
AlexJ
- Donateur

Re: Welke koppelingsplaat boven de 500nm
Zojuist met Spec importeur van NL gebeld, die gaf aan dat als er verschillende resultaten opduiken via de Spec site, dat er dan waarschijnlijk dus toch verschil zit tussen de 900 en de 9-3... Iemand een idee? Haast is geboden, want anders sta ik straks stil 
-
ReinO
- Donateur (2x)

Re: Welke koppelingsplaat boven de 500nm (verschil 9-3 en 90
er is volgens mij bij de hydraulische koppeling geen 'glijlager' maar of de rest hetzelfde is?
bij de offerte die ik kreeg stond dat lager er niet bij, wel slave.
hopelijk komt er een deskundige voorbij.
bij de offerte die ik kreeg stond dat lager er niet bij, wel slave.
hopelijk komt er een deskundige voorbij.
-
inactief
- Geregistreerd lid
Re: Welke koppelingsplaat boven de 500nm
Kijk anders even in de WIS / EPC of de onderdeelnummers verschillen.AlexJ schreef:Zojuist met Spec importeur van NL gebeld, die gaf aan dat als er verschillende resultaten opduiken via de Spec site, dat er dan waarschijnlijk dus toch verschil zit tussen de 900 en de 9-3... Iemand een idee? Haast is geboden, want anders sta ik straks stil
Dan weet je meteen meer.
-
AlexJ
- Donateur

Gisteren een uur bezig geweest met de EPC. Windows 7 gooit roet in het eten...
Daarnaast weet ik 100% zeker dat er een ander onderdeel nummer uitkomt rollen als ik de koppelingsplaat bekijk, want een sensonic heeft een andere koppelingsplaat dan een niet-sensonic (klik.
De vraag is 'past een andere koppelingsset in mijn versnellingsbak'
of
'past elke koppelingsset die in een 900NG turbo past, ook in een 900NG turbo ex sensonic'
of
'wat is het verschil tussen een 9-3OG versnellingsbak en een 900NG versnellingsbak met hydraulische koppeling'
of
'is er een verschil tussen de versnellingsbak van een 900ng sensonic en een 900ng turbo'.
Daarnaast weet ik 100% zeker dat er een ander onderdeel nummer uitkomt rollen als ik de koppelingsplaat bekijk, want een sensonic heeft een andere koppelingsplaat dan een niet-sensonic (klik.
De vraag is 'past een andere koppelingsset in mijn versnellingsbak'
of
'past elke koppelingsset die in een 900NG turbo past, ook in een 900NG turbo ex sensonic'
of
'wat is het verschil tussen een 9-3OG versnellingsbak en een 900NG versnellingsbak met hydraulische koppeling'
of
'is er een verschil tussen de versnellingsbak van een 900ng sensonic en een 900ng turbo'.
-
AlexJ
- Donateur

Een lange stilte verder...
Na wat adviezen te hebben ingewonnen overweeg ik nu sterk om voor de Viggen plaat en drukgroep te gaan, en deze te voorzien van kevlar coating. Zou de 450nm van de Viggen set naar iets van 500-550 moeten brengen. Waarschijnlijk precies goed, dus.
Voordelen zijn lagere kosten t.o.v. Spec set, en een betere driveability!
Na wat adviezen te hebben ingewonnen overweeg ik nu sterk om voor de Viggen plaat en drukgroep te gaan, en deze te voorzien van kevlar coating. Zou de 450nm van de Viggen set naar iets van 500-550 moeten brengen. Waarschijnlijk precies goed, dus.
Voordelen zijn lagere kosten t.o.v. Spec set, en een betere driveability!