voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
-
Tumalu
- Geregistreerd lid
Bericht
door Tumalu » wo 12 jun, 2013 23:53
evo schreef:Volgens mij zaten bij die upgrade ook rode injectoren... even visueel nagaan. Groen versus rood...
Indien er rode in zitten kun je richting de 240 a 250 pk op benzine gaan... echter zal je Garrett dat niet zo fijn vinden...
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Waarschijnlijk omdat het een GT17 is van Garrett? De T25 daarentegen van de T5 kan dit nog wel net aan hoorde ik, klopt dat volgens jou ook? Ik heb dan een B234 en dan heb je zowieso al ietsje meer koppel onderin en pk's dan een B204.
Ik wil eerst eens richting de 250pk gaan met mijn combi.
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Bericht
door maxmink93 » wo 12 jun, 2013 23:59
Maaa, mijn T25 draait dik meer dan 300 PK, maar dat is eigenlijk geen T25 meer, als je het simpel wilt houden kun je upgraden naar een T28, ongeveer goed voor kleine 300 PK.
-
Tumalu
- Geregistreerd lid
Bericht
door Tumalu » do 13 jun, 2013 0:08
Moeten we nog moar ens bekiekn

Anders mag jij of iemand me wel ondersteunen/uitleggen/samen doen om het passend te maken, turbo te veranderen. Want ik denk dat je bedoelt dat er van jouw standaard T25 niet veel standaard meer is

-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Bericht
door maxmink93 » do 13 jun, 2013 23:11
Je mag ook mijn turbo overkopen. Kan ik meteen voor een DIKKE GT30 met external wastegate gaan

.
-
evo
- Donateur (2x)

Bericht
door evo » vr 14 jun, 2013 0:20
Tumalu schreef:evo schreef:.....Indien er rode in zitten kun je richting de 240 a 250 pk op benzine gaan...
Waarschijnlijk omdat het een GT17 is van Garrett? De T25 daarentegen van de T5 kan dit nog wel net aan hoorde ik, klopt dat volgens jou ook? Ik heb dan een B234 en dan heb je zowieso al ietsje meer koppel onderin en pk's dan een B204.
Ik wil eerst eens richting de 250pk gaan met mijn combi.
Jep, 250pk zal die T25 wel halen hoor. Wellicht iets meer ook nog wel. Voor een GT17 is die 250pk echter echt de max, als ie het uberhaupt al haalt. Op benzine dan, he... op E85 is meer mogelijk...
-
Filouke
- Geregistreerd lid
Bericht
door Filouke » vr 14 jun, 2013 15:44
evo schreef:Volgens mij zaten bij die upgrade ook rode injectoren... even visueel nagaan. Groen versus rood...
Indien er rode in zitten kun je richting de 240 a 250 pk op benzine gaan... echter zal je Garrett dat niet zo fijn vinden...
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Ik heb eens gekeken en er zitten inderdaad rode injectoren in