Wow, wat ziet die er gaaf uit!
Wat voor gaas is dat?
DIY Hirsch grill
-
evo
- Donateur (2x)

Re: DIY Hirsch grill
Bedankt! Ik was ook blij met het resultaat.
Het was goedkoop marktplaats gaas. Man had nog een halve meter liggen voor twee keer niets.
Moet zeggen dat bij mij de meeste tijd is gaan zitten naar zoeken naar mooi gaas...
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Het was goedkoop marktplaats gaas. Man had nog een halve meter liggen voor twee keer niets.
Moet zeggen dat bij mij de meeste tijd is gaan zitten naar zoeken naar mooi gaas...
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
-
AR
- Donateur (2x)

Ik heb het met zwart honnig-raad gaas van aluminium gedaan.
Grill uit elkaar klikken, lamellen wegzagen, gaas op maat maken en tussen het chromen deel en zwarte/plastic deel klemmen.
Ik was denk ik 15 euro kwijt voor "race gaas" bij de automaterialen zaak, voor een stuk van 50x100cm.
Uurtje werk met zeer bevredigend resultaat.
Gr Arco
Grill uit elkaar klikken, lamellen wegzagen, gaas op maat maken en tussen het chromen deel en zwarte/plastic deel klemmen.
Ik was denk ik 15 euro kwijt voor "race gaas" bij de automaterialen zaak, voor een stuk van 50x100cm.
Uurtje werk met zeer bevredigend resultaat.
Gr Arco
-
harolddevries
- Donateur (6x)

Ik heb inmiddels een tweede grill gekocht waarmee ik kan experimenteren.
-
sturgis
- Geregistreerd lid
oh, zou jij dan eens een paar fototjes kunnen nemen als alles uit mekaar is?harolddevries schreef:Ik heb inmiddels een tweede grill gekocht waarmee ik kan experimenteren.
-
harolddevries
- Donateur (6x)

Ik hou hier een verslag bij: viewtopic.php?f=43&t=126081" onclick="window.open(this.href);return false;sturgis schreef:oh, zou jij dan eens een paar fototjes kunnen nemen als alles uit mekaar is?harolddevries schreef:Ik heb inmiddels een tweede grill gekocht waarmee ik kan experimenteren.