Custom manifold, too good to be true?
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Custom manifold, too good to be true?
Deze meneer zegt ieder spruitstuk op aanvraag te kunnen bouwen, met prijzen vanaf 150 E. Is dat geloofwaardig?
-
MISTY
- Geregistreerd lid
-
joachiem
- Geregistreerd lid
-
manx
- Geregistreerd lid
Re: Custom manifold, too good to be true?
Er staat duidelijk vanaf. Dat is zoiets wat je bij reisbureaus ook altijd ziet staan. Ga je bestellen, komt er vanalles aan kosten bij. Omdat er geen telefoonnummer bij staat zou ik op mijn hoede zijn...waxle schreef:Deze meneer zegt ieder spruitstuk op aanvraag te kunnen bouwen, met prijzen vanaf 150 E. Is dat geloofwaardig?
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Ik vertrouw het ook niet helemaal, de goede man adverteerd op MP als 'tuner' van veel motoren en merken maar ik heb de indruk dat geen enkele foto van hemzelf is.joachiem schreef:Heb de man al ge emailt![]()
We kijken ff hoeveel animo er hier voor is?
Wie wil er een mooie rvs uitlaatspruitstuk voor de turbo 16v?
Als er meerdere mensen belang hebben word het ook minder duur denk ik?
Daarnaast is het best een idee om eens hier te kijken hoeveel T16-mensen hier een spaghetti-spruitstuk lusten. Als je nou een mooie deal met een spruitstukkenboer maakt op voorwaarde dat ze er een aantal kunnen afnemen... (of is dat al 's eerder gedaan?)
-
joachiem
- Geregistreerd lid
-
marcsz
- Geregistreerd lid
-
viggen
- Geregistreerd lid
Moet wel opletten wat je doet een spagetti uitlaat moet allemaal uitgerekend worden vb moet de auto meer koppel hebben bij laag toeren of hoge toeren diameter van de buizen enz dus kijk wel uit dat dit een vakman is die alles goed berekend en de turbo zo dicht mogelijk bij de blok zetten raad ik af je uitlaatkleppen zijn zo verbrand spreek uit ervaring
-
joachiem
- Geregistreerd lid