Uitvaart medeforummer

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
Plaats reactie
Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Uitvaart medeforummer

Bericht door Steve-O » wo 03 sep, 2025 14:05

Is er iemand die een SAAB 95 voor de uitvaart van mijn broer ter beschikking wil stellen. Voor het kunnen plaatsen van de kist zou het tijdelijk verwijderen van de bijrijdersstoel noodzakelijk zijn. Een datum is nog niet bekend, maar binnenkort is wel duidelijk.

Als de datum bekend is zal ik in dit topic een oproep doen voor iedereen die hem met zijn SAAB wil begeleiden, dat zou hij zeer waarderen.
Zondagochtend is Wessel ingeslapen. Hij zal zaterdagmiddag 13 september om 14:00u gecremeerd worden in Stadscrematorium, Crematoriumlaan 6 in Groningen. De stoet vertrekt om 12:45u vanaf de kruising Westerhorn/Hoppenkampsweg in Eelde. Opstellen voor de stoet kan het beste aan de stoepzijde van de Hoppenkampsweg. S.v.p. niet in de bocht van de Drift naar de Hoppenkampsweg parkeren.

Wessel hield van bloemen, vrolijke kleuren en droevige kleding is dus zeker geen must. En als je bij de spelen van de muziek niet stil kan blijven staan vind Wessel dat ook helemaal niet erg.
"Groove is in the hart!"

Na de ceremonie rijden we terug naar het vertrekpunt en is er aan de Westerhorn gelegenheid om na te praten en wat te drinken met een hapje erbij. We hopen op mooi weer.

Wil je hem vooraf nog zien en afscheid nemen? Dan graag even contact per PB.
Dit is een link naar zijn PB. Als je hem nog een foto wil sturen of iets schrijven, kan dat nog enkele dagen. Mogelijk antwoord hij niet meer, maar zal in ieder geval op heldere momentn nog kunnen lezen.

Hägar/Wesleyfunk
ucp.php?i=pm&mode=compose&u=38718

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: Uitvaart medeforummer

Bericht door Steve-O » wo 03 sep, 2025 14:07

Regio 050

U-Poll
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door U-Poll » wo 03 sep, 2025 14:20

Naar nieuws. Neem contact op met forummer 'Arbillen', die heeft een tot uitvaartauto omgebouwde 95.
memberlist.php?mode=viewprofile&u=6881

Arbilen
Geregistreerd lid

Bericht door Arbilen » wo 03 sep, 2025 14:32

Ik was al getipt door Jelmer/Brandslang, maar helaas zijn we op vakantie tot 15 september. We kunnen de 95 helaas ook niet ter beschiking stellen, want hij is onderdeel van ons bedrijf. En ik vermoed dat we ook via andere kanalen al gevraagd zijn voor de 95, want ik kreeg deze week ook al een aanvraag uit Groningen waar we helaas nee tegen moesten zeggen. Hoezeer me dat ook spijt. Hopelijk is er een andere 95 bezitter die de voorstoel even uit de 95 wil halen en de auto ter beschikking stellen?

Ik wens de familie in elk geval heel veel sterkte...

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » wo 03 sep, 2025 15:03

Ik wil deze wel ter beschikking stellen, staat in Eelde. Enige voorbehoud is een nieuwe apk maar dat komt wel goed denk ik

Afbeelding

Afbeelding

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » wo 03 sep, 2025 16:46

De vraag die bij mij opkomt... welke mede-forummer is er overleden?

Gele aero
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Gele aero » wo 03 sep, 2025 16:59

Gecondoleerd Steve-O met het verlies van jouw broer.

Brandslang
Geregistreerd lid

Bericht door Brandslang » wo 03 sep, 2025 17:13

Allereerst gecondoleerd met het (als ik het goed lees op handen zijnde) verlies Steve-O.
Steve-O schreef:
wo 03 sep, 2025 14:05
...Voor het kunnen plaatsen van de kist zou het tijdelijk verwijderen van de bijrijdersstoel noodzakelijk zijn. ...
Ik heb de 95 van Arbilen omgebouwd zodat deze geschikt is voor rouw vervoer. Uit ervaring kan ik dus melden dat ook het verwijderen van de dikke handgreep aan het bijrijdersportier noodzakelijk is.

Mocht je hulp wensen met de ombouw dan laat het maar weten. Ik woon sinds kort weer in de regio 050.

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » wo 03 sep, 2025 17:23

U-Poll schreef:Naar nieuws. Neem contact op met forummer 'Arbillen', die heeft een tot uitvaartauto omgebouwde 95.
memberlist.php?mode=viewprofile&u=6881
Dank je wel. Dat wist hij en we hebben Arbilen al benaderd. Die is op vakantie en niet beschikbaar als het zover zal zijn. Vandaar mijn oproep met de uitleg over de stoel.

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Uitvaart medeforummer

Bericht door Steve-O » wo 03 sep, 2025 17:28

Style&Co schreef:Ik wil deze wel ter beschikking stellen, staat in Eelde. Enige voorbehoud is een nieuwe apk maar dat komt wel goed denk ik

Afbeelding

Afbeelding
Geweldig Style, ik sprak hem een uur geleden nog, en ik had ook het idee jou daarom te vragen. Ik zeg gelijk volmondig ja! Want dan kan ik het hem nog vertellen voor hij inslaapt. Dat zal hij heel fijn vinden. Hij werd zichtbaar blij van dat idee. Je mag hem gerust proberen te bellen, en het zelf zeggen, hij heeft heldere momenten.

Arbilen
Geregistreerd lid

Bericht door Arbilen » wo 03 sep, 2025 17:32

Ik hoop dat het lukt Steve! Ik heb een aantal malen een rouwrit mogen rijden met naast me een Saabrijder in hart en nieren. Het is echt zeer indrukwekkend om dat met die goeie ouwe Saab te mogen doen... Nogmaals veel sterkte voor jullie en ik hoop echt dat het lukt!

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Uitvaart medeforummer

Bericht door Steve-O » wo 03 sep, 2025 17:33

brinky schreef:De vraag die bij mij opkomt... welke mede-forummer is er overleden?
Ik zal even een link bovenaan naar zijn PB plaatsen voor iedereen die hem nog persoonlijk een hart onder de riem wil steken. Nog is hij er. Kwestie van dagen. Lieve woorden kan hij goed gebruiken ... of gewoon een fijne herinnering met of zonder foto.

theun
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door theun » wo 03 sep, 2025 17:35

Sterkte met het aankomend verlies en de laatste momenten samen!

En wat fijn dat de SF-leden laten zien hoe mooi je passie voor auto’s kunt verbinden met de mens.

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » wo 03 sep, 2025 17:57

Dank voor alle reacties. Doet ons erg goed in deze laatste fase, en hemzelf ook.

Hij was liever zonder Turbo-speed heengegaan, maar het beest is buitengewoon agressief. Hij ziet jullie graag aan de eindstreep!

Funky Dude
In memoriam †

Bericht door Funky Dude » wo 03 sep, 2025 18:10

brinky schreef:
wo 03 sep, 2025 16:46
De vraag die bij mij opkomt... welke mede-forummer is er overleden?
Dat ben ik, Funky Dude, met de 900 actief als Hägar.

Dank allen voor het verrijken van het SAAB-rijden.
De 900 laat ik na mijn vriendin, die vast wel wat hulp kan gebruiken met het onderhoud.

Plaats reactie