Namens een goede bekende van me zie onderstaand verzoek :
Begin juni heb ik in de Nieuwsbrief van Saab Club Regio Limburg verteld dat we van 19 t/m 22 september 2025 een vakantie voor gehandicapten organiseren in groepsverblijf Bronnetjeshof in Epen, dat we allerlei leuke activiteiten voor deze mensen organiseren en heel graag met de gehandicapten in Saab Cabrio’s een tour door het prachtige Limburgse landschap zouden willen maken. In totaal hebben zich 9 enthousiaste mensen met een Saab Cabrio aangemeld, waaronder jullie, waarvoor veel dank! Ik heb alle deelnemers vanavond een bericht gestuurd en doe dat bij deze ook naar jullie, hoewel ik vanzelfsprekend alle begrip heb als jullie toch liever niet meedoen.
Hierbij de info, die iedereen heeft ontvangen:
De tourrit zal gehouden worden op zaterdag 20 september 2025. We gaan die dag met een groep mensen met een beperking én hun begeleiders genieten van het mooie Limburgse landschap – en natuurlijk van jullie prachtige cabrio’s. De groep deelnemers (gasten met een beperking + begeleiding) bestaat uit ongeveer 25 personen. Dat zou met 9 Cabrio’s moeten passen, maar om zeker te weten dat iedereen een plekje heeft, willen we u graag een paar korte vragen stellen.
Voorlopig programma van de dag:
10.30 uur – Verzamelen (locatie volgt nog)
11.00 uur – Eerste rit van ongeveer een uur
±12.00 uur – Gezamenlijke lunch op een leuke plek
13.30 uur – Tweede rit van ongeveer 30-45 minuten
±14.15 uur – Afsluiting van het programma
Op 20 september a.s. is de Saab Tour met de gehandicapten in Limburg. Ik had genoeg auto's/plekken, maar zoals altijd melden er toch ook weer mensen af.
Enfin, de huidige stand van zaken is dat ik inclusief jou 22-23 plekken heb (één iemand wil zijn dochter meenemen en dan heb ik 22 plekken).
Ik wacht nog op één reactie. Met een beetje geluk heb ik dan 24-25 plekken. We zijn met 25 gehandicapten en 6 begeleiders. Dus ik heb nog 3 auto's nodig. Heb jij mensen in je Saab netwerk, die een Saab Cabrio met 3 zitplaatsen naast de bestuurder hebben, en die jij of ik zouden kunnen benaderen?
Verdere info volgt nog
Een paar weken voor 20 september ontvangt u van ons nog een e-mail met de exacte locatie waar we verzamelen, de route, en wat praktische details.
Alvast heel veel dank voor uw deelname en inzet. We kijken uit naar een gezellige en bijzondere dag samen!
Hartelijke groet,
Namens ViVaVakantieuitjes
Carel van der Hamsvoort
+31 (0)6 36 39 50 14
www.carelvanderhamsvoort.com
Verzoek liefst nog 3 Cabrio's gezocht 20 september 2025
-
silvandam
- Donateur (3x)

Re: Verzoek liefst nog 3 Cabrio's gezocht 20 september 2025
Mijn classic cabrio mag hiervoor worden gebruikt. Ikzelf zal niet aanwezig zijn. Klein detail: hij staat in Leeuwarden. Mocht er behoefte aan zijn, dan hoor ik het wel.
-
ofr
- In memoriam †
dank je wel voor het aanbod, heel fijn maar ik geef het even door aan Carel.silvandam schreef: ↑di 26 aug, 2025 11:39Mijn classic cabrio mag hiervoor worden gebruikt. Ikzelf zal niet aanwezig zijn. Klein detail: hij staat in Leeuwarden. Mocht er behoefte aan zijn, dan hoor ik het wel.
Leeuwarden uit Limburg en weer terug is wel een mooie rit?
-
coppe218
- Donateur (3x)

Ik heb wel interesse om mee te rijden. Kom vanuit Noord-Limburg. Heb een 9-3 NG Cabrio. Misschien wil mijn zoon die een 9-3 OG cabrio heeft ook wel meerijden.
-
ofr
- In memoriam †
Dat zou heel fijn zijncoppe218 schreef:Ik heb wel interesse om mee te rijden. Kom vanuit Noord-Limburg. Heb een 9-3 NG Cabrio. Misschien wil mijn zoon die een 9-3 OG cabrio heeft ook wel meerijden.
Neem je contact op met Carel s.v.p.?
-
TMFH
- Donateur (4x)

En ik woon vlakbij Epen! Thuiswedstrijd.
-
ofr
- In memoriam †
Dat zou heel fijn zijnTMFH schreef: ↑do 28 aug, 2025 22:00En ik woon vlakbij Epen! Thuiswedstrijd.
Neem je contact op met Carel s.v.p.?
-
TMFH
- Donateur (4x)

Reeds gemaild.