Pagina 1 van 1

Drive-in Bioscoop

Geplaatst: za 16 sep, 2006 17:31
door taaffert
Klik hier

En een beetje hier klikken

Vanavond in Breda, wie gaat er ook heen?
Was gisteravond ook en is er morgenavond ook nog.

Afbeelding

Ik ben van de partij in elk geval vanavond.

Groet,

Eelco

Geplaatst: zo 17 sep, 2006 9:47
door taaffert
Was echt gaaf!!
Leuk sfeertje, nog betere film.
De film die gedraaid werd/wordt is namelijk Walk the Line
Wanneer ik de foto's klaar heb zal ik een paar sfeerimpressies plaatsen. Heb helaas maar een ander Saabje gezien :( (9-5 Griffin)

Vanavond is het er ook nog, ben je in de buurt en heb je niks te doen, ik kan het je van harte aanbevelen.