Intsaab 2014
-
ivaran
- Geregistreerd lid
Intsaab 2014
Het was een langere tijd niet zeker of er in 2014 een internationaal meeting zou plaats vinden maar de polse club heeft nu de knop door gehakt, Intsaab 2014 dus in de buurt van Gdansk in Polen http://www.intsaab2014.com
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Re: Intsaab 2014
Zou zomaar eens mijn zomervakantie met de cabrio kunnen worden

-
johnb52
- Donateur (7x)

Slechts 1342km enkele reis voor mij....
Op 114km van een russische grens
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kaliningrad
Dan eerst maar eens kijken hoe IntSaab 2013 mij gaat bevallen!
Op 114km van een russische grens
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
leuk idee voor de vakantie. met onderbreking in Berlijn is het ook weer niet zo'n eind rijden.
-
Grote Dessel
- Geregistreerd lid
-
Is tweede weekend augustus 2014 - wij maken alvast plannen in die richting !
-
Is tweede weekend augustus 2014 - wij maken alvast plannen in die richting !
-
-
1001760
- Donateur (2x)

Ben in 2008 naar de meeting in Letland geweest.johnb52 schreef:Slechts 1342km enkele reis voor mij....
Op 114km van een russische grenshttp://nl.wikipedia.org/wiki/Kaliningrad
Woensdagavond vertrokken en maandagavond weer thuis: 4200 km met de Forty met Toppola erop.
Goed bevallen!!
-
remels75
- Geregistreerd lid
We gaan dit in elk geval in de agenda zetten, kijken of het lukt. Mooi ritje voor de cabrio.
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
@John. ik denk dat je een beetje verkeerd rekent. volgens mij ligt het meetingterrein niet zo gek ver van de Duits-Poolse grens weg.
vanuit Hilversum is het namelijk 'slechts' 910km naar Czaplinek (een plaats die er in de buurt ligt)
vanuit Hilversum is het namelijk 'slechts' 910km naar Czaplinek (een plaats die er in de buurt ligt)
-
Robinson1
- Donateur (3x)

Hmmm, volgens mij is de locatie veranderd. Misschien toch maar eens op zoek gaan naar een Saabje op lpg
Locatie was: Drawsko ca. 900 km rijden, nu Malbork ca. 1200 km. Och die 300 km kunnen er dan ook wel bij.
Gelukkig nog geen hotel geboekt
Locatie was: Drawsko ca. 900 km rijden, nu Malbork ca. 1200 km. Och die 300 km kunnen er dan ook wel bij.
Gelukkig nog geen hotel geboekt
-
Robinson1
- Donateur (3x)

Echter, als je op de link in de eerste post "klikt", dan zie je de huidige locatie
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

leuke aanleiding om eens een totaal bezopen/gevaarlijke/niet ethisch verantwoorde snelheidsrit er naartoe te organiseren. Gezamenlijk starten en kijken wie het snelst daar is (met een klasse verdeling... alles t/m 96, 99 en 90, 900, 9000, nieuwer). Startplek Meppel (ik noem maar wat)
-
johnb52
- Donateur (7x)

De Saab Carbage Run?
Zijn toch niks meer waard die oude wagentjes

Zijn toch niks meer waard die oude wagentjes
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
dit gaat voor mij niet lukken. wel verlof gevraagd, maar niet gekregen, dus dan houdt het in principe op.
vrees dat mijn Saabs pleite zijn nog voor ik überhaupt (weer) een meeting kan meemaken...
vrees dat mijn Saabs pleite zijn nog voor ik überhaupt (weer) een meeting kan meemaken...