ZUID/WEST NL Meet op vliegveld Arnemuiden

Samenkomsten en ritten door Saabrijders en enthousiastelingen, die buiten het Saabforum om worden georganiseerd.
Knientje
Geregistreerd lid

Re: ZUID/WEST NL Meet op vliegveld Arnemuiden

Bericht door Knientje » wo 17 okt, 2012 20:39

beeckman schreef:thnx N2024, schrok zelf een beetje van de " pronte" kont maar dat is natuurlijk de lens.
Nee, dat was de fotocamera van degene die meegekomen was met iemand die door mij uitgenodigd was. :-P+
Zat wel niet zo'n periscoop op zoals bij ene zekere JvdW :shock: , maar hij kan wel van behoorlijk ver dichtbij trekken.
De hele fotoshoot van hem staat hier (om ze nu allemaal tussen {img] tags te gaan zetten is mij 99 keer te veel werk :-P+
Hoorde trouwens als je flink inzoomt op de foto's, de foto's nog lang zuiver blijven.

beeckman
Geregistreerd lid

Bericht door beeckman » wo 17 okt, 2012 20:50

Zijn er trouwens mensen die overwegen de oversteek te maken naar Intsaab 2013 in Engeland, desnoods in een Fiat 500?

beeckman
Geregistreerd lid

Bericht door beeckman » wo 17 okt, 2012 21:22

Knien, wat mij betreft mag je diegene wel complimenteren voor zijn fotoshoot,
gewoon goede foto's, ook van de vliegtuigen.

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » wo 17 okt, 2012 21:29

beeckman schreef:Zijn er trouwens mensen die overwegen de oversteek te maken naar Intsaab 2013 in Engeland, desnoods in een Fiat 500?

Ik wilde wel gaan, maar dan met de Saab.

Voor IntSaab 2013 is er ook n apart topic...

beeckman
Geregistreerd lid

Bericht door beeckman » wo 17 okt, 2012 21:52

Ja, ik ken de topic. Maar dacht vanuit het ZW - idee is er iets te organiseren? Ik heb bijvoorbeeld links rijden fobie, dus misschien konvooi leuk. Overigens nog niet zeker of ik wel ga. Niet direct haast.

gr beeckman

N2024
Geregistreerd lid

ZUID/WEST NL Meet op vliegveld Arnemuiden

Bericht door N2024 » wo 17 okt, 2012 21:56

christaero schreef:Dat was de man van de Fiat 500'jes. Was er op uitnodiging van N2024 dacht ik.
Btw Rudy, heb je voor mij wat gegevens van de bewuste man? Een kennis van me is bezig met een restauratie van een Fiat 500, en heeft wat onderdelen nodig.
Tuurlijk! Is een klant van mij met een hoop 500 spul. Heb je een PB gestuurd met info.

Jethro
Geregistreerd lid

Bericht door Jethro » wo 17 okt, 2012 22:10

Als ik zo die foto's allemaal zie begin ik me toch hoe langer hoe meer te ergeren aan die lamme koplampwissers van me.. ;-|+

Ben trouwens stom geweest, ik had op de meeting even iemand naar m'n 9³ moeten laten luisteren, want hij 'slist' een beetje..

Afbeelding

N2024
Geregistreerd lid

Bericht door N2024 » wo 17 okt, 2012 22:12

Bij Tanisha liggen er volgens mij nog wel. Ik heb er laatst ook nog een paar meegenomen uit Lemmer voor de 9-5.

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » wo 17 okt, 2012 22:25

Had ik gewoon in de kofferbak liggen! :shock:

N2024
Geregistreerd lid

Bericht door N2024 » wo 17 okt, 2012 22:33

Die onderdelen verkoop moet volgende keer dus echt wel van de grond komen hé Millerman. Ik heb ook nog wel het een en ander inmiddels :o

Pieter G (van de 500`s) heeft ook heel veel onderdelen (vaak nog nieuw in de doos), dus dat is ook wel een leuke "attractie". Hij heeft trouwens niet alleen 500 onderdelen:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De Alfa is trouwens van weer een andere klant van mij.

Knientje
Geregistreerd lid

Bericht door Knientje » wo 17 okt, 2012 22:52

Jethro schreef:Als ik zo die foto's allemaal zie begin ik me toch hoe langer hoe meer te ergeren aan die lamme koplampwissers van me.. ;-|+

Ben trouwens stom geweest, ik had op de meeting even iemand naar m'n 9³ moeten laten luisteren, want hij 'slist' een beetje..

Afbeelding
Moet je toch beter kijken, bij mij mist de rechtse... En ik mis hem niet, ik vind het rotdingen in het donker. Als je je voorruit wil sproeien zie je ineens een spook op de weg....
Ik heb nu alleen een links spook en dat werkt ook nog maar half ook.

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » wo 17 okt, 2012 23:06

beeckman schreef:Ja, ik ken de topic. Maar dacht vanuit het ZW - idee is er iets te organiseren? Ik heb bijvoorbeeld links rijden fobie, dus misschien konvooi leuk. Overigens nog niet zeker of ik wel ga. Niet direct haast.

gr beeckman

Ik denk als je het daar ook voorstelt, je wellicht wat meer reacties krijgt?

Lijkt me ook leuk om met meerdere Saabs op de boot naar Dover te gaan!

N2024
Geregistreerd lid

Bericht door N2024 » wo 17 okt, 2012 23:09

Heb geen fobie om in Engeland te rijden maar IntSaab staat voor volgend jaar niet op de planning hier. Is echt te ver weg. Sorry. In Engeland rijden is leuk, maar het schiet gewoon niet op.

Knientje
Geregistreerd lid

Bericht door Knientje » wo 17 okt, 2012 23:16

Waar is dat dan?

En Zeebrugge-Hull is ook een leuke oversteek hoor. 's morgens uitgeslapen aankomen :D

Voor alleenreizigers: Bij P&O Ferries kun je een gedeelde hut boeken. Toen ik naar Ierland ging heb ik dat ook gedaan.
Was € 120 kwijt voor een retourtje met auto (was wel in 2008)

Vorig jaar was mijn oversteek wat stormachtiger (Duinkerken-Dover)

http://www.youtube.com/watch?v=abqK4oh6bns" onclick="window.open(this.href);return false;

N2024
Geregistreerd lid

Bericht door N2024 » wo 17 okt, 2012 23:20

Wij doen elk jaar normaal gesproken de vakantie in Engeland, maar met de 95 een heel stuk in Engeland rijden zie ik gewoon niet zitten. :offtopic: :offtopic:

Plaats reactie