Uitvaart medeforummer
-
theun
- Donateur (3x)

Re: Uitvaart medeforummer
Hej Funky,
Als het lukt, heb je nog een foto van je “meest happy Saab moment” det je met ons wilt delen?
Zet hem op!! Pak je laatste momenten. Ik vind het knap dat je met ons deelt! Ik kan me geen voorstelling maken van hoe jouw dagen er nu uit zien.
Als we op enige wijze iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag!
Als het lukt, heb je nog een foto van je “meest happy Saab moment” det je met ons wilt delen?
Zet hem op!! Pak je laatste momenten. Ik vind het knap dat je met ons deelt! Ik kan me geen voorstelling maken van hoe jouw dagen er nu uit zien.
Als we op enige wijze iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik het graag!
-
ReinO
- Donateur (2x)

Maar je broer is nog erg jong toch? Wat vreselijk en dus heel veel sterkte gewenst.
-
Injectie
- Moderator
Damn sterkte voor je naasten.Funky Dude schreef: ↑wo 03 sep, 2025 18:10Dat ben ik, Funky Dude, met de 900 actief als Hägar.
Dank allen voor het verrijken van het SAAB-rijden.
De 900 laat ik na mijn vriendin, die vast wel wat hulp kan gebruiken met het onderhoud.
Ik heb helaas de afgelopen vier maanden al drie keer dezelfde situatie meegemaakt.
-
Ewout
- Donateur (5x)

Heel veel sterkte voor jou en de mensen om je heen, Funky! En bedankt voor je bijdragen aan dit forum. Een mooie uitvaart met een Saab-tintje, dat moet te regelen zijn.
-
Arbilen
- Geregistreerd lid
Misschien raar om te zeggen Wessel, maar ik heb een aantal malen een laatste rit mogen maken met een Saabrijder in hart en nieren en ik heb steeds het gevoel gehad dat er tijdens de ritten iets tegen me gezegd werd. En dat voelde goed, verbondenheid en trots om die eervolle rit samen te maken.... Ik gun jou en jouw rijder dat zelfde bijzondere en goede gevoel, maak er samen die mooie rit van... Saab forever...
-
Spatje
- Donateur (3x)

Woorden schieten tekort. Heel veel sterkte met elkaar!
-
Gele aero
- Donateur (8x)

Excuses Steve-o ik had het eerste bericht verkeerd geïnterpreteerd. Maar bij deze veel sterkte in deze laatste fase van jouw broer voor jullie allemaal, zeer verdrietig.
-
Guido900T
- Donateur (3x)

-
Steve-O
- Donateur (8x)

@Gele aero: Dank je wel. Hij leest zelf mee. Het doet hem erg goed om reacties te lezen.
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

Wat een ellende weer, weinig woorden voor. Sterkte allemaal.
-
silvandam
- Donateur (3x)

Indrukwekkend. Heel veel sterkte aan de nabestaanden! En Funky, het ga je goed, dank voor al je bijdragen alhier!
-
9323
- Donateur (2x)

Het ga je goed, Funky. En veel sterkte voor jullie allemaal.
-
Blackboxer07
- Geregistreerd lid
Ook hier even stil.
Heel veel sterkte in deze donkere uren.
De laatste reis in stijl is gegund.
Hans
Heel veel sterkte in deze donkere uren.
De laatste reis in stijl is gegund.
Hans
-
95twinturbo
- Donateur (2x)

Ik kan even geen goeie woorden vinden zeg. Maar ik hoop dat degenen die jullie liefhebben, dichtbij jullie zijn heren. Maak er een waardevolle tijd van