Ik heb reeds enige tijd een website (half) in de lucht, betreffende mijn saab 90.
De websitenaam is dan ook, niet verassend, mijnsaab90.nl.
Op deze website staat onder andere saab nieuws, fotos van mijn 90, fotos van meets, en meer.
Ik wil dit even onder de aandacht brengen vanwege de volgende feiten:
1: Ik kan niet iedereen contacteren betreffende foto`s waarin kentekenplaten zichtbaar zijn. Denk hierbij aan onder andere het SSC. Ik weet niet wie de eigenaar van welke saab is.
Jullie kunnen mij uiteraard contacteren als het gewenst is om een kenteken weg te halen.
Dit verzoek zal ik uiteraard inwilligen.
2: Mocht iemand ook een saab-website hebben (hoeft niet per se van een 90 te zijn), dan kan deze uiteraard kosteloos opgenomen worden op mijn website. Gelieve hiervoor even te mailen. Een link terug is niet vereist, maar wordt wel gewaardeerd.
3: Ook vanwege de fun wil ik dit even onder de aandacht brengen.
Het is altijd leuk om wat informatie / foto`s te zien betreffende saabs toch?
4: esalet en ik zijn kort in overleg geweest betreffende een website met alleen maar 90-informatie. Dit zal dus een minder persoonlijke website worden, waar allround-informatie te vinden is over 90`s.
Denk hierbij bijvoorbeeld aan "waar dien je op te letten bij aanschaf", en uiteraard ook documentatie en foto`s. Dit is een conceptplan, meer hierover zal op mijn website te vinden zijn.
Ik hoop dat ik deze website onder de aandacht mag brengen.
Ik promoot deze niet wegens financiele doeleinden, aangezien ik er niets mee verdien, en er ook geen reclame op te vinden is.
Ik wilde dit gewoon eventjes aan jullie mededelen, voor degene die het nog niet gezien had
Let wel; mijn website is nog steeds onder constructie. Dingen zullen soms niet goed of half functioneren, en er kunnen (en zullen) uiteraard fouten opstaan.
Groeten,
Niels Kerkdijk
sb 90
1:
De site was min of meer gehackt.
Iemand heeft de titels van de pagina`s aangepast, en meta-tags ingevoerd waar ik niet vrolijk van werd.
Passende maatregelen zijn inmiddels getroffen.
Note;
Voor de youtube filmpjes ben ik nog op zoek naar een player die ze in een soort playlist toevoegt.
dit, omdat die pagina nu erg lang aan het laden is, en vermoedelijk alle video`s tegelijk buffert.