90 minimeet in Muiden

1985-1987
peterhelm
Geregistreerd lid

90 minimeet in Muiden

Bericht door peterhelm » zo 17 jan, 2010 21:45

Tja en toen alle saabrijders vertrokken waren, bleef er nog één klein groepje over... Drie keer raden wie dat waren; enkele Saab 90 rijders die het niet laten konden nog wat na te praten en wat foto's te maken.

Helaas had mijn Nikon het net begeven dus onderstaande foto's zijn slechte foon-kwaliteit, maar Steve-O heeft mooie kiekjes gemaakt met een beter toestel.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Erg jammer dat Tjeerd en Etienne net weg waren. Jammer jongens, volgende keer zijn jullie erbij! Trouwens de 11-KPN-8 van Markstap heb ik ook nog gespot op een parkeerterreintje bij Soesterberg in de buurt.
Heb daar ook nog een fotootje van, maar zal die later even posten.

markstap
Geregistreerd lid

Bericht door markstap » zo 17 jan, 2010 23:56

wauw. dat ziet er goed uit!! jammer genoeg kon ik niet door naar muiden, maar een ontzettend leuke dag gehad. Na al die saabjes gezien te hebben vandaag :D ben ik echt superblij met dat gekke 90 model

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » ma 18 jan, 2010 0:05

Ja daaaag... een 90 meeting zonder esalet?!! Bij deze gebombardeerd tot onofficiële 90-meet! :lol:

Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » ma 18 jan, 2010 0:28

En zonder "mijn" 90, dan mis je toch wat. ;)

De 90 forever!

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » ma 18 jan, 2010 0:48

Snif, dat doet toch wel wat, die ouwe trouwe ruim halfmiljoener tussen die andere trouwe 90's te staan. Hoorde zelfs dat een eerder baasje ervan hernieuwde koop had overwogen for old times sake.
Die-hards, die 90 rijders.
De Belzen hadden ook mooie bij en die waren ook nog tot laat aanwezig, waren toch vast net vertrokken.
Wat een evenement, geweldig dat ik er juist bij kon zijn, hulde aan de organisatie en de bezoekende Saabrijders, het was perfect geregeld en onvergetelijk. 8)
Cornell

peterhelm
Geregistreerd lid

Bericht door peterhelm » ma 18 jan, 2010 10:19

Sapphire schreef:Ja daaaag... een 90 meeting zonder esalet?!! Bij deze gebombardeerd tot onofficiële 90-meet! :lol:
Hà, ja jammer dat Etienne (maar ook Tjeerd) net weg was, maar het bewijst wel dat er meer 90 liefde is dan alleen Etienne "90" Salet. :lol: ;DAT is officieel.

Tjøørd
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Tjøørd » ma 18 jan, 2010 10:33

Waarvan akte ;)

Maar dit heb ik dus net gemist, balen! Heb de meeste auto's en eigenaren gelukkig wel gezien en gesproken :P Toch nog maar een midwintermeeting?

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » ma 18 jan, 2010 17:00

He, Etienne zelf heeft nog niet gereageerd. Zou hij nu last van depressie hebben?

Ik zal de foto's vanavond online plaatsen. (niet full-res) maar iedereen die zijn mailadres doorgaf/-geeft kan ze in haar/zijn mailbox krijgen.

Was te gek he? We hebben er trouwens weer een nieuwe 90 rijder bij die er al helemaal mee naar Barcelona is geweest (jaloeoeoeoers :)

Wie was dat nog maar?

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » ma 18 jan, 2010 17:02

nacra ! waar ben je nou met 99 ? :lol:

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » ma 18 jan, 2010 17:35

Wel gehoord dat Eienne er was maar 'm niet gezien/gesproken.
Heel veel bekenden gezien en ook vele gemist of misgelopen (al was ik dan ook niet zo mobiel), niet zo gek met zo'n opkomst overigens :P.
Cornell

peterhelm
Geregistreerd lid

Bericht door peterhelm » ma 18 jan, 2010 17:54

Etienne was er zeker wel, ik heb em net als Steve wel gesproken. Maar hij had thuis een warm prakje klaar staan, dus was al op weg naar huis toen de 90's op de foto's zich verzamelden. Ik geloof dat Steve of sb90 Etienne nog heeft geprobeerd te bellen, want hij was nog geen 5 minuten vertrokken....

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » ma 18 jan, 2010 18:14

peterhelm schreef:
Sapphire schreef:Ja daaaag... een 90 meeting zonder esalet?!! Bij deze gebombardeerd tot onofficiële 90-meet! :lol:
Hà, ja jammer dat Etienne (maar ook Tjeerd) net weg was, maar het bewijst wel dat er meer 90 liefde is dan alleen Etienne "90" Salet. :lol: ;DAT is officieel.
Natuurlijk, maar Etienne is op 90-gebied wel DE man achter het verkrijgen van een bijzondere status voor dit model. ;)

peterhelm
Geregistreerd lid

Bericht door peterhelm » ma 18 jan, 2010 18:27

Binnen Nederland wel ja. Ik heb ook veel kennis van de 90 aan de heer Salet te danken :bow:. Blijft idd jammer dat ie er niet meer was. Net als Tjeerd overigens.

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » ma 18 jan, 2010 21:34

Ha!

Lees dit alles nu pas.

Tof die spontane meet!

Ik was nét onder rustige jazzy klanken en enorm nagenietend over de weg aan het snorren richting Utrecht.

En nee, ik heb (gelukkig) niet het alleenrecht op 90-events. Sterker nog, spread the word, Hallelujah!!!! :krull:

(gerucht gaat dat een winter-90-erwtensoep-meet op handen zou zijn, goodie).

Wie was die Barcelonaganger, en wie is nu de eigenaar van de ex Lian, ex Turbobakk 90-met-dakje-en spoiler?

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » ma 18 jan, 2010 21:38

Je vergeet ex Marknett (eigenaar vóór Lian) ...
Cornell

Plaats reactie