Goed adres kleppen stellen Noord-Holland
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

Goed adres kleppen stellen Noord-Holland
Weet iemand een goed adres (particulier of autobedrijf) in de omgeving van Hoorn om de kleppen van mijn 90 op LPG te laten stellen? Wat ik er van begrijp is dat het een vrij precies klusje is waar je ook nog eens speciaal gereedschap en shimms voor nodig hebt, dus daar ga ik me niet aan wagen. Ik ken mezelf langer dan vandaag
Heb tot nu toe goeie ervaringen met Zentveld & Van Breemen in Zwaag/Hoorn (vroeger Saab-dealer, nu Suzuki) maar kan ik daar ook voor zulke specifieke klusjes terecht? Ze hebben wel regelmatig classics op het terrein staan. We hebben hier ook een 'echte' Saab-dealer (De Dreu) maar daar zie ik altijd alleen maar Saabs uit de huige eeuw staan.
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

Was eerder deze week nog even bij Zentveld & Van Breemen om mijn koplampen wat bij te laten stellen, toen stond er ook een prachtige knalrode driedeurs 900 S uit '92, en een rode ietwat stoffige vierdeurs 900 met de kop eraf (koppakking denk ik, cilinder 2 zag er mooi schoongespoeld uit). Toen ik die twee schoonheden zag staan en mijn lampjes ook nog eens gratis werden bijgesteld was ik overtuigd van hun vaardige handen
Over 1,5 week mag ie er even een dagje bijkomen voor de kleppen dus....