Monteur gezocht
-
Turbobakk
- Donateur (8x)

Monteur gezocht
Wie o wie kan en is bereid mijn 90 van een andere versnellingsbak te voorzien. Of wie kent iemand die dat voor een leuk prijsje zou kunnen doen? Bak heb ik al, echter ik heb thuis niet de middelen en nog belangrijker, mijn technische kennis is absoluut niet toereikend.
-
esalet
- Donateur (8x)

-
Robert Jansen
- Geregistreerd lid
-
Turbobakk
- Donateur (8x)

Nou Robert als jullie dat zouden willen doen, helemaal geweldig
Erg veel haast heeft het niet. De 90 rijdt gewoon alleen het schakelen gaat niet helmaal geweldig meer en met de name bij de hogere versnellingen jankt de bak behoorlijk. Dat is jammer en doet behoorlijk afbreuk aan deze verder prima rijdende 90.
Ik weet niet wanneer het jullie zou uitkomen en hoe snel jullie inmiddels een bak kunnen wisselen. Stuur mij anders even een pb voor de details, bak en pakking heb ik.
Erg veel haast heeft het niet. De 90 rijdt gewoon alleen het schakelen gaat niet helmaal geweldig meer en met de name bij de hogere versnellingen jankt de bak behoorlijk. Dat is jammer en doet behoorlijk afbreuk aan deze verder prima rijdende 90.
Ik weet niet wanneer het jullie zou uitkomen en hoe snel jullie inmiddels een bak kunnen wisselen. Stuur mij anders even een pb voor de details, bak en pakking heb ik.
-
Menno
- Geregistreerd lid
Waarbij Robert J een faire prijs rekent en dat ten goede doet komen aan www.khachapuriexpress.org, toch? 
-
Robert Jansen
- Geregistreerd lid
-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
Hannes
- Forum Admin
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

Dat lijkt me inderdaad erg interessant, want mijn 90 vertoont exact dezelfde kuren: enorm gieren in met name de 5e versnelling, maar ook in de 4e hoor je het goed. Een bakwissel is voor mij dus ook één van de klussen met de meeste prioriteit.
Niet dat ik dat nou geheel zelfstandig zou willen gaan doen (ik begeef me nog op radiator-vervang-niveau), maar evengoed erg interessant!
Niet dat ik dat nou geheel zelfstandig zou willen gaan doen (ik begeef me nog op radiator-vervang-niveau), maar evengoed erg interessant!
-
Turbobakk
- Donateur (8x)

-
Turbobakk
- Donateur (8x)

Het is niet alleen een licht "janken", deze bak maakt echt herrie. Het schakelen gaat opzich wel, maar is geen feest. Sinds kort ondervind ik ook (incidenteel) problemen bij het achteruit rijden. Het lijkt wel of de bak vast loopt als ik de koppeling intrap. De bak is al voorzien van de bekende Honda MTF olie, echter dit biedt geen soelaas.
-
brinky
- Donateur