Maakt zo'n 90 net ff stoerder zonder de "basic" looks in te leveren.
In mijn foto-album staan meer plaatjes, in een volgende posting die link (ik weet niet hoe ik meerder links in een posting moet zetten

Prima, ik zal eens kijken wanneer ik in de buurt van Utrecht ben. Ik heb zelfs nog een embleempje liggen in het kleine formaat voor op de achterklep. Uiteraard ben je ook altijd welkom in de havenstad!esalet schreef:Ies verrie nias, jes, ai woet laik det!Wouter schreef:Psst.. Etienne, ik heb hier nog wel een leuke spoiler liggen voor een sedan. Kan je heel goed monteren met dubbelzijdig tape, dus je kan altijd nog terug naar origineel. Vor joe ies graties..![]()
Mooi hoor. ik overweeg het stiekum voor Die Rooie. De velgen worden zowiezo gestraald en gecoat deze winter.esalet schreef:Hierbij een plaatje van mijn tweede 90 met de verbrede stalen velgen van Ralph. Ben er zeer content mee. Je ziet het ook wel op Amazons, het had misschien nog wel breder gemogen (nu van 5,5 naar 6", ben benieuwd wat 6,5" doet).
Maakt zo'n 90 net ff stoerder zonder de "basic" looks in te leveren.
In mijn foto-album staan meer plaatjes, in een volgende posting die link (ik weet niet hoe ik meerder links in een posting moet zetten)

Ralph is lange tijd voorman geweest van de roedel 90 fanatici totdat hij plotseling en om onverklaarbare redenen afscheid nam van zijn gave malachiet groene 90. Echter in de vergetelheid geraakt door de heerschappij van Etienne, die als een ware Moeder Theresa een onbegrensde liefde voor de 90 kent.RolVer schreef:BTW, wie is Ralph

Wouter schreef:Ralph is lange tijd voorman geweest van de roedel 90 fanatici totdat hij plotseling en om onverklaarbare redenen afscheid nam van zijn gave malachiet groene 90. Echter in de vergetelheid geraakt door de heerschappij van Etienne, die als een ware Moeder Theresa een onbegrensde liefde voor de 90 kent.RolVer schreef:BTW, wie is Ralph

Heerlijk, fans voor de 90. Mijn dag is weer goed!Hannes schreef:En daarmee kan hij rekenen op 100% steun van deze admin.
Want een 90 ......

Volgens mij: vijfbak 5,5" en vierbak 5". Mijne dus van 5.5" naar 6".Steve-O schreef: Maar ik dacht dat de stalen velgen 5" in waren en de LM (zoals mijn Inca's) 5,5". Zijn jouw stalen velgen dan van 5" naar 6" verbreed?
In ieder geval nog een aanrader:
Monteer achter 195/60R15 en zet er - net als yours truly - een stel wielspacers op. Dat lijkt nog vetter