Breed is Wreed

1985-1987
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Breed is Wreed

Bericht door esalet » wo 24 okt, 2007 18:13

Hierbij een plaatje van mijn tweede 90 met de verbrede stalen velgen van Ralph. Ben er zeer content mee. Je ziet het ook wel op Amazons, het had misschien nog wel breder gemogen (nu van 5,5 naar 6", ben benieuwd wat 6,5" doet).
Maakt zo'n 90 net ff stoerder zonder de "basic" looks in te leveren.
In mijn foto-album staan meer plaatjes, in een volgende posting die link (ik weet niet hoe ik meerder links in een posting moet zetten :oops: )
Afbeelding

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » wo 24 okt, 2007 18:16

hier nog ff de rooie noor op 5,5 of misschien zelfs wel 5 inch (standaard op de vierbak)
Afbeelding

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » wo 24 okt, 2007 18:35

en hier nog ff de link naar het subalbum, en ben ik weer klaar met selfkicken.......modules.php?set_albumName=album257&op=m ... _album.php

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » wo 24 okt, 2007 18:39

Psst.. Etienne, ik heb hier nog wel een leuke spoiler liggen voor een sedan. Kan je heel goed monteren met dubbelzijdig tape, dus je kan altijd nog terug naar origineel. Vor joe ies graties..

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » wo 24 okt, 2007 18:59

Ziet er inderdaad mooi uit Etiënne!

Zouden ze allemaal moeten hebben :P

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » wo 24 okt, 2007 20:03

Wouter schreef:Psst.. Etienne, ik heb hier nog wel een leuke spoiler liggen voor een sedan. Kan je heel goed monteren met dubbelzijdig tape, dus je kan altijd nog terug naar origineel. Vor joe ies graties..
Ies verrie nias, jes, ai woet laik det! :thumbup: 8)

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » wo 24 okt, 2007 20:23

esalet schreef:
Wouter schreef:Psst.. Etienne, ik heb hier nog wel een leuke spoiler liggen voor een sedan. Kan je heel goed monteren met dubbelzijdig tape, dus je kan altijd nog terug naar origineel. Vor joe ies graties..
Ies verrie nias, jes, ai woet laik det! :thumbup: 8)
Prima, ik zal eens kijken wanneer ik in de buurt van Utrecht ben. Ik heb zelfs nog een embleempje liggen in het kleine formaat voor op de achterklep. Uiteraard ben je ook altijd welkom in de havenstad!

De spoiler zelf heb ik trouwens overgehouden na het slopen van de twee witte sedans een keer in Den Haag. De credits gaan dus ook naar Jelger of Menno toe..

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » wo 24 okt, 2007 20:32

ik denk naar mij dan :lol:
volgens mij heb je em er zelf afgehaald, kortom, sloopcredits voor jezelf.

stoer Etienne! vet ruig !

RolVer
In memoriam †

Re: Breed is Wreed

Bericht door RolVer » wo 07 nov, 2007 22:05

esalet schreef:Hierbij een plaatje van mijn tweede 90 met de verbrede stalen velgen van Ralph. Ben er zeer content mee. Je ziet het ook wel op Amazons, het had misschien nog wel breder gemogen (nu van 5,5 naar 6", ben benieuwd wat 6,5" doet).
Maakt zo'n 90 net ff stoerder zonder de "basic" looks in te leveren.
In mijn foto-album staan meer plaatjes, in een volgende posting die link (ik weet niet hoe ik meerder links in een posting moet zetten :oops: )
Afbeelding
Mooi hoor. ik overweeg het stiekum voor Die Rooie. De velgen worden zowiezo gestraald en gecoat deze winter. 8)
BTW, wie is Ralph

Groet, Rolf ( kan het ook zonder btw?)

Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Wouter » do 08 nov, 2007 1:28

RolVer schreef:BTW, wie is Ralph
Ralph is lange tijd voorman geweest van de roedel 90 fanatici totdat hij plotseling en om onverklaarbare redenen afscheid nam van zijn gave malachiet groene 90. Echter in de vergetelheid geraakt door de heerschappij van Etienne, die als een ware Moeder Theresa een onbegrensde liefde voor de 90 kent.

Hannes
Forum Admin

Bericht door Hannes » do 08 nov, 2007 12:26

En daarmee kan hij rekenen op 100% steun van deze admin.

Want een 90 ...... :applause:

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » do 08 nov, 2007 14:45

Wouter schreef:
RolVer schreef:BTW, wie is Ralph
Ralph is lange tijd voorman geweest van de roedel 90 fanatici totdat hij plotseling en om onverklaarbare redenen afscheid nam van zijn gave malachiet groene 90. Echter in de vergetelheid geraakt door de heerschappij van Etienne, die als een ware Moeder Theresa een onbegrensde liefde voor de 90 kent.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:oops: :oops: :oops: :oops:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » do 08 nov, 2007 14:46

Hannes schreef:En daarmee kan hij rekenen op 100% steun van deze admin.

Want een 90 ...... :applause:
Heerlijk, fans voor de 90. Mijn dag is weer goed!
Het is net Assepoester die 90: eerst altijd te sober en een beetje op de achtergrond, en uiteindlijk stralend naar het bal!
(sorry hoor, mijn vader was directeur van de Efteling, dan krijg je dit soort dingen.........)

Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Steve-O » do 08 nov, 2007 17:13

Je nieuwe sloffen zijn in feite dus glazen muiltjes, begrijp ik. :)

Maar ik dacht dat de stalen velgen 5" in waren en de LM (zoals mijn Inca's) 5,5". Zijn jouw stalen velgen dan van 5" naar 6" verbreed?

In ieder geval nog een aanrader:

Monteer achter 195/60R15 en zet er - net als yours truly - een stel wielspacers op. Dat lijkt nog vetter!

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » vr 09 nov, 2007 12:28

Steve-O schreef: Maar ik dacht dat de stalen velgen 5" in waren en de LM (zoals mijn Inca's) 5,5". Zijn jouw stalen velgen dan van 5" naar 6" verbreed?
Volgens mij: vijfbak 5,5" en vierbak 5". Mijne dus van 5.5" naar 6".
In ieder geval nog een aanrader:

Monteer achter 195/60R15 en zet er - net als yours truly - een stel wielspacers op. Dat lijkt nog vetter
:headbang2: Yeeeeehaaaaa!!

Plaats reactie