De domeinnaam saab90.com | World Register live zie nw topic

1985-1987
Plaats reactie
sb90
Geregistreerd lid

De domeinnaam saab90.com | World Register live zie nw topic

Bericht door sb90 » ma 14 okt, 2024 15:06

Al vanaf 2010 wilde ik erg graag de domeinnaam saab90.com in bezit krijgen, echter helaas tot nog toe zonder succes. De domeinnaam was door iemand geregistreerd en werd eigenlijk niet meer gebruikt/bijgehouden.

De domeinnaam saab90.nl wil de huidige eigenaar (Saabforum, via PlanICT) niet afstaan of over laten kopen door ons, mocht je je afvragen waarom daar het 90-register niet op draait.

Het is mij deze week ein-de-lijk gelukt om de domeinnaam saab90.com te bemachtigen; ik ben meer dan blij; ik ben euforisch!
Op dit moment ben ik achter de schermen bezig met het bouwen van een website die hierop komt te draaien. Deze is overigens al bijna af ;-) Meer informatie volgt later in dit topic...

1001760
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: De domeinnaam saab90.com

Bericht door 1001760 » ma 14 okt, 2024 15:51

Gefeliciteerd!
Ik ben benieuwd

Funky Dude
In memoriam †

Bericht door Funky Dude » ma 14 okt, 2024 15:52

Gefeliciteerd! Je hebt wel een borrel verdient voor al je inzet (een paar meer mag ook)

sb90
Geregistreerd lid

Bericht door sb90 » ma 14 okt, 2024 18:19

Dank jullie wel; en die borrel die nemen we zeker! :mrgreen:

Luud
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Luud » ma 14 okt, 2024 19:51

Top, ik laat me verrassen.....Goed bezig... :clap:

Rik H.
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Rik H. » ma 14 okt, 2024 20:00

Mooi verhaal weer, lekker bezig!
Ben benieuwd.

sb90
Geregistreerd lid

Bericht door sb90 » ma 14 okt, 2024 20:02

Deze site wordt helaas een stuk minder uitgebreid dan de Nederlandse site omdat ik bijvoorbeeld geen Engelstalige documentatie heb. Ik kan de site daardoor niet uitgebreid maken, iets dat ik wel graag gewild heb. Ik ben al aan het kijken naar Engelstalige documentatie en ben aan het overwegen dit aan te schaffen zodat ik het in kan scannen en beschikbaar kan maken.

Een te-koop sectie wordt ook lastig omdat de bezoekers uit iedere hoek van Europa en daarbuiten zullen komen. Ik zal een keer moeten gaan speuren om erachter te komen welke auto verkoopsites in welk land veelgebruikt worden, en zal die vervolgens wellicht kunnen vermelden.

Enfin, het wordt toch een site die, denk ik, de moeite waard kan zijn. Hij is bijna af, maar ik wacht bewust nog even met het 'lanceren' om me eerst op de NL site te kunnen focussen en deze meer onder de aandacht te kunnen brengen.

Overigens ook hier, wellicht ten overvloede, de melding dat er geen enkele commerciële gedachte achter zit en ik nooit om donaties zal vragen of advertenties zal plaatsen.

Sander
Forum Admin

Re: De domeinnaam saab90.com | wordt aan gewerkt...!

Bericht door Sander » di 15 okt, 2024 20:58

Tof dat dit gelukt is. Neem even contact met me over https://saab90.nl

sb90
Geregistreerd lid

Re: De domeinnaam saab90.com | wordt aan gewerkt...!

Bericht door sb90 » di 15 okt, 2024 22:38

Gedaan!

Plaats reactie