Een rechtsgestuurde 90 in Canada!!

1985-1987
Gebruikersavatar
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)
Berichten: 5982
Lid geworden op: vr 26 aug, 2005 16:23
Regio: NL - Provincie Utrecht

Een rechtsgestuurde 90 in Canada!!

Bericht door esalet » vr 21 jun, 2013 14:27

Nou hoe exclusief wil je 't hebben.
De 90 is nooit geleverd in de USA (moet dus Canada zijn, zie hieronder) dus dit moet een latere zelfimport zijn.
En dan ook nog eens rechtsgestuurd.

Platinablauw, US turbo velgen, striping, modeljaar 1984, behoorlijk netjes (wat roest in de neus maar ach).

En dan op een veld vol Yanktanks én: op een Ontario-kenteken.

Just when you think you've seen it all............... :shock:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door esalet op za 22 jun, 2013 10:38, 1 keer totaal gewijzigd.
"De 90: de revival van de Funky Trunky Saab!!"
http://www.saab-90.nl
1986 90 Admiraalblauw (317.000 km) (vanaf nieuw in de familie)

Gebruikersavatar
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)
Berichten: 5982
Lid geworden op: vr 26 aug, 2005 16:23
Regio: NL - Provincie Utrecht

Re: Een rechtsgestuurde 90 in de Canada!!

Bericht door esalet » za 22 jun, 2013 10:38

:rotfl: Canada natuurlijk, niet USA ,stom van me zeg!

Maar naar mijn weten ook dáár niet geleverd.
"De 90: de revival van de Funky Trunky Saab!!"
http://www.saab-90.nl
1986 90 Admiraalblauw (317.000 km) (vanaf nieuw in de familie)

Gebruikersavatar
peterhelm
Geregistreerd lid
Berichten: 679
Lid geworden op: ma 02 okt, 2006 18:53
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: Een rechtsgestuurde 90 in Canada!!

Bericht door peterhelm » di 25 jun, 2013 12:44

Ik heb die striping op de zijkant ook nog niet eerder gezien op een 90.
Saab 900i 16v '89

Der er ikke dårlig vær bare dårlig klær!

Gebruikersavatar
Steve-O
Donateur (8x)
Donateur (8x)
Berichten: 8837
Lid geworden op: za 23 okt, 2004 21:24
Regio: Deze houd ik graag voor me zelf

Re: Een rechtsgestuurde 90 in Canada!!

Bericht door Steve-O » di 25 jun, 2013 23:44

Hadden jullie al gezien dat het kofferdeksel speciaal voor de nummerplaat is aangepast? Zal wel te maken hebben met regelgeving aldaar.
East of the Sun, West of the Moon