APK tijd voor Séraphine

1985-1987
Gebruikersavatar
DavidV
Geregistreerd lid
Berichten: 119
Lid geworden op: zo 28 aug, 2011 22:17
Regio: NL - Provincie Gelderland

APK tijd voor Séraphine

Bericht door DavidV » vr 24 mei, 2013 20:41

Ja, eindelijk een naam, na 6,5 jaar deze Saab in ons bezit.
Nieuwe/deels tweedehandse uitlaat eronder gezet en naar Haaima gereden voor een nieuwe APK afspraak (de oude was afgezegd ivm de uitlaat).
Het was daar druk en medewerker was ziek, toch mocht ik S. laten staan. Er kon geen garantie worden gegeven of de APK kon worden uitgevoerd, vandaag of morgen, en anders zou het eind juni worden....
Wordt ik om 13:23 al teruggebeld dat de auto klaar is.
Goede service!

Auto weer klaar voor het komend jaar :D , al moet de olie wel nog worden ververst. Maar dat ligt al klaar in de schuur.

Gebruikersavatar
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)
Berichten: 5982
Lid geworden op: vr 26 aug, 2005 16:23
Regio: NL - Provincie Utrecht

Re: APK tijd voor Séraphine

Bericht door esalet » ma 27 mei, 2013 17:01

Mooi bericht en mooie naam!

Keep her rollin'!
"De 90: de revival van de Funky Trunky Saab!!"
http://www.saab-90.nl
1986 90 Admiraalblauw (317.000 km) (vanaf nieuw in de familie)

Gebruikersavatar
peterhelm
Geregistreerd lid
Berichten: 679
Lid geworden op: ma 02 okt, 2006 18:53
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: APK tijd voor Séraphine

Bericht door peterhelm » wo 29 mei, 2013 9:05

Inspiratie van de nieuwe Kashmir CD..?

http://www.youtube.com/watch?v=aHGdoKxsKkQ" onclick="window.open(this.href);return false;

En gefeliciteerd met je APK! :O:
Saab 900i 16v '89

Der er ikke dårlig vær bare dårlig klær!

Gebruikersavatar
DavidV
Geregistreerd lid
Berichten: 119
Lid geworden op: zo 28 aug, 2011 22:17
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: APK tijd voor Séraphine

Bericht door DavidV » wo 29 mei, 2013 10:14

peterhelm schreef:Inspiratie van de nieuwe Kashmir CD..?

http://www.youtube.com/watch?v=aHGdoKxsKkQ" onclick="window.open(this.href);return false;

En gefeliciteerd met je APK! :O:
Dank voor de felicitaties.
Nee, geen inspiratie van Kashmir, die is hoofdzakelijk bij mij bekend als Led Zep stuk en van een oude ex-vriendin die een tijdlang een verhouding met een rijkaard uit Kashmir had. Inspiratie komt van Eddie Izzard. 'Be quiet, ye cherubim en seraphim'. Van dat laatste komt Séraphine. Met dank aan de spellingscontrole.
http://www.youtube.com/watch?v=rs_pnCsLciQ Rond 0:40 komt de uitdrukking voor, maar het hele stuk is de moeite waard. :lol:

Gebruikersavatar
DavidV
Geregistreerd lid
Berichten: 119
Lid geworden op: zo 28 aug, 2011 22:17
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: APK tijd voor Séraphine

Bericht door DavidV » wo 26 jun, 2013 21:08

Nog even ter aanvulling: Nieuwe olie erin en nieuwe oliefilter geplaatst. De carterplug was beschadigd, dus meteen een nieuwe aangeschaft. Gelukkig was de oude plug, bij warme motor en met gebruik van een voldoende lange sleutel, verrassend makkelijk los te krijgen. Nu nog wat meer zomer en we kunnen op vakantie. 8)