Finse folder op de 90 site toegevoegd

1985-1987
Plaats reactie
esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Finse folder op de 90 site toegevoegd

Bericht door esalet » ma 22 apr, 2013 20:50

en het is een beauty, met allemaal foto's die ik nog niet eerder had gezien.
http://www.saab-90.nl/index.php?option= ... Itemid=108

Afbeelding
Afbeelding

Zoals je ziet kon/wilde ik hem niet helemaal platduwen onder de scan om hem intact te houden, maar het komt hopelijk toch wel goed over hoe mooi de foto's zijn.

Trouwens ook fijn voor de 900 en 9000 fans onder ons, zie bijv. deze geweldige zwarte tweedeurs 900 turbo.

Afbeelding

Oja en ook nog mooie persfoto's bij MY86 toegevoegd, zoals bijv. deze

Afbeelding

En als je er dan toch bent, onder Links (linksonder de homepagina) onderaan twee leuke nieuwe Finse links over de 90 en de Lummiko.

peterhelm
Geregistreerd lid

Re: Finse folder op de 90 site toegevoegd

Bericht door peterhelm » di 23 apr, 2013 11:41

Zucht... Wat blijft het toch een prachtwagen die 90.. Perfect neusje van de 99 en de ruime kont van de 900. Ooit komt er weer één.. :roll:

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » di 23 apr, 2013 19:48

Daar hou ik je aan! :wink:

gunar
Geregistreerd lid

Bericht door gunar » di 23 apr, 2013 19:57

Goede afdruk/inscanning :D

Tekst is goed leesbaar. Al is het geen Svenska of Norsk toch kan ik mij iets voorstellen bij een Saabila (zie in tekst Finse folder).

Een aanwinst voor het forum. Gratis uitgedeeld. In 2013 :wow: Barre tijden ? Hier geen sprake van :lol:

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » wo 24 apr, 2013 10:49

Dank!

en jij als taalkunstenaar zal ook zeker de uitdrukking "Kattoluukun" voor een schuifdak kunnen waarderen neem ik aan!

Pleeboy
Geregistreerd lid

Bericht door Pleeboy » wo 24 apr, 2013 17:00

@peter: vanaf het moment dat jouw dochter zelfstandig op de achterbank kan kruipen hé :wink:

peterhelm
Geregistreerd lid

Bericht door peterhelm » wo 24 apr, 2013 17:01

Pleeboy schreef:@peter: vanaf het moment dat jouw dochter zelfstandig op de achterbank kan kruipen hé :wink:
beetje :offtopic: Maar inderdaad! :D

Pleeboy
Geregistreerd lid

Bericht door Pleeboy » wo 24 apr, 2013 22:25

Hoezo :offtopic: , er staat toch een zeer mooie foto vd achterbank (en de rest vh interieur) in deze mooie folder? :wink:

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » do 25 apr, 2013 10:26

Hey Peter, herinner je je deze foto nog? Destijds vond je die zo mooi. Wellicht wordt ie dus ooit waarheid (o wacht ff, er zit nog iemand op de achterbank, nou de buurjongen zullen we dan maar zeggen).
Afbeelding

peterhelm
Geregistreerd lid

Bericht door peterhelm » do 25 apr, 2013 11:28

Jaa!! Die is mooi. Een beige lederen interieurtje uit een 900 erin met hoofdsteunen achter. Set Inca velgen. En dan is mijn droomauto bijna af.. (misschien nog een dubbele carberateur, met een abonnement op afstellen ;) )
Ik heb die folders ook nog thuis hoor. Heb Teun alleen wel het instructie boekje MY87 meegegeven bij de auto. Maar de overige 90 folders houd ik zeker weten.

gunar
Geregistreerd lid

Bericht door gunar » do 25 apr, 2013 16:11

esalet schreef:...

en jij als taalkunstenaar zal ook zeker de uitdrukking "Kattoluukun" voor een schuifdak kunnen waarderen neem ik aan!
Ik stottterrrrrr ervannnnnn ! :x Mondje dicht dan maar. Zwijgen is ...Johan aan de bal. Toen die nog geen trainer en nog later orakel was. :mrgreen:

En :-S+ Heel mooi woord :applause:

Heb het zelf niet kunnen lezen helaas. Wel ter linkerzijde woorden als: 2 litran mootton (=1985cc :wink: ). Want bij die foto van het schuifdak staat een ander lettertype. Was niet te ontcijferen ;-(+ die Finse tekst met mijn leesbril. Gekocht bij een schat van een jongen, van Pearle..strakke broek, zachte handen, wat een giller...wij samen... zingen ? Wij trouwen ? wat een giller, Geer (Gerard Joling)..dat verdient een toepasselijk nummer uit het clubcircuit (dark room 8) ):

http://www.youtube.com/watch?v=Yw56x5SfuYo" onclick="window.open(this.href);return false;

Jammer dat de Toppers geen Koningsnummer geschreven hebben ! ..."Amsterdam op de stoelen""... Aber :D Ich finde dass Gut. Kein Toppers Koningssmartlap ! :twisted:

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door esalet » do 25 apr, 2013 16:28

Und ich wie Du!

gunar
Geregistreerd lid

Bericht door gunar » do 25 apr, 2013 16:40

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10..KO :offtopic:

Ben totaal gesloopt, knock out gegaan door deze redder des vaderlands ! :evil:

http://www.youtube.com/watch?v=f-8CrZwP_LI" onclick="window.open(this.href);return false;

Escalet en alle anderen hier. Een advies - 1 - niet naar luisteren. Niet om aan te horen. ...""Je hebt het verdient"" :singer: ; Dries ;-(+

Jullie hebben toch gekeken ? Bel 112, direct ! Ambulance, hartaanval, herstel acute haataanval, ben in levensgevaar. Komen julllie eraan ? Ja dat is fijn om te horen :P . Tot zo, ik lig direct achter de voordeur :shock: .

Lintjesregen. Voor Dries :-S+ ;-(+ :mrgreen: ;-(+

P.S. "het"" Koningsnummer werd bij Pauw & Witteman zin voor zin gefileerd en ter aarde besteld door de stadsdichter van Helmond (Wim Daniels).

peterhelm
Geregistreerd lid

Bericht door peterhelm » vr 26 apr, 2013 11:30

Ik heb heel voorzichtig het Youtube filmpje aangeklikt. Onmiddelijk het volume gemute. En na tien seconden zat ik weer op het saabforum ;) :-P+

Plaats reactie