esalet schreef:...
en jij als taalkunstenaar zal ook zeker de uitdrukking "Kattoluukun" voor een schuifdak kunnen waarderen neem ik aan!
Ik stottterrrrrr ervannnnnn !

Mondje dicht dan maar. Zwijgen is ...Johan aan de bal. Toen die nog geen trainer en nog later orakel was.
En

Heel mooi woord
Heb het zelf niet kunnen lezen helaas. Wel ter linkerzijde woorden als: 2 litran mootton (=1985cc

). Want bij die foto van het schuifdak staat een ander lettertype. Was niet te ontcijferen

die Finse tekst met mijn leesbril. Gekocht bij een schat van een jongen, van Pearle..strakke broek, zachte handen, wat een giller...wij samen... zingen ? Wij trouwen ? wat een giller, Geer (Gerard Joling)..dat verdient een toepasselijk nummer uit het clubcircuit (dark room

):
http://www.youtube.com/watch?v=Yw56x5SfuYo" onclick="window.open(this.href);return false;
Jammer dat de Toppers geen Koningsnummer geschreven hebben ! ..."Amsterdam op de stoelen""... Aber

Ich finde dass Gut. Kein Toppers Koningssmartlap !

Toe schat laat jij de Saab nog even uit.
Samen Saabs kieken ! 😍
All’s was bruuchsch uf dr Wält, das isch Liebi ...Saab... Ewigi Liäbi..!!! ❤️
+ Katze «Brigadier Broccoli» war 😿 Teil des Schweizer Militärs. Je so süss üsi Broccoli... Süessi Meite.