Bumper Cover 900 of 90

1985-1987
Plaats reactie
Gastonw
Geregistreerd lid

Bumper Cover 900 of 90

Bericht door Gastonw » zo 09 okt, 2011 11:39

Wie kan mij helpen met het volgende.

Ik heb een Saab Cabrio Steilnues uit 86. Hier zitten bumpers of die afwijken van de andere 900 's die ik zie. Eerst dacht ik dat deze speciaal voor Amerika waren maar nu lijkt het erop dat ze standaard op de 90 saab's zitten. Weet iemand hoe dit zit en kan iemand mij bovendien vertellen of er nieuwe covers voor dit type bumper te krijgen zijn met de chrome strip. Als iemand mij verder kan helpen hoor ik graag. Alvast bedankt.

Gaston

esalet
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Re: Bumper Cover 900 of 90

Bericht door esalet » zo 09 okt, 2011 12:20

Bedoel je niet het verschil tussen de 900-bumper vóór en na de verandering van steilneus (rechte neus) naar zalmneus (schuine neus met geintegreerde bumper?)

Een 90-bumper op een 900 cabrio zetten zou ik niet doen, gaat echt niet passen denk ik.

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door turbopilot » zo 09 okt, 2011 13:43

er zit toch geen verschil in een 90 en 900 steilneus bumper?
vermoedelijk raak je/ie in de war door de extra 90 spoiler

Gastonw
Geregistreerd lid

Bericht door Gastonw » zo 09 okt, 2011 17:02

Ik denk inderdaad dat het de standaard bumnper is voor de steilneus. Vraag blijft dan of ik daar nieuwe covers voor kan krijgen.
esalet schreef:Bedoel je niet het verschil tussen de 900-bumper vóór en na de verandering van steilneus (rechte neus) naar zalmneus (schuine neus met geintegreerde bumper?)

Een 90-bumper op een 900 cabrio zetten zou ik niet doen, gaat echt niet passen denk ik.

Raggare
Geregistreerd lid

Bericht door Raggare » zo 09 okt, 2011 17:07

Bedoel je een bumperhoes? Voor de voorbumper kan http://www.saabsport.nl" onclick="window.open(this.href);return false; je verder helpen. Achterbumper is heel moeilijk te vinden.

Gastonw
Geregistreerd lid

Bericht door Gastonw » zo 09 okt, 2011 19:44

Dank je, ben inmiddels wel redelijk rond over de voorbumper. Nu nog achter. Als iemand nog iets weet.

turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door turbopilot » zo 09 okt, 2011 20:47

dacht al aan saabsport krukas, misschien weet hij ook nog wel een hoes voor achter, stuur hem anders eens een pb.

begreep gisteren wel op de onderdelendag dat ie druk is met zijn andere hobby, zal de berichten nog wel niet gelezen hebben :wink:

Plaats reactie