Pimpen of Plain Jane?
-
esalet
- Donateur (8x)

geert S schreef:Wát een geweldige foto! heb je er nog meer??
Nou is het hek van dam, bedankt voor deze vraag.geert S schreef:Wát een geweldige foto! heb je er nog meer??
Ik heb honderden en honderden Saab90-plaatjes gehamsterd sinds 2003.
Laatst nog op Garaget.org een fijn stuwmeertje ontdekt.
Een paar highlights (eerst een paar origineel en daarna gepimpt, al dan niet periodecorrect, meestal niet trouwens).

-
brinky
- Donateur

-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
esalet
- Donateur (8x)

-
peterhelm
- Geregistreerd lid
-
esalet
- Donateur (8x)

Grappig, wilde ik er aanvankelijk bij zetten, dat dat mijn favoriet was. Behalve wellicht de rolkooi.peterhelm schreef:MYB915 is echt erg mooi (uitlaat uitgezonderd..)
Rolkooi gaat dan wel weer ver, tenzij je motorisch kietelt en er mee gaat racen.
Dus verlagen, un-badgen en de stootstrips van de zijkant af = af.
In je rijtje moet dan nog toegevoegd: nieuwe steek en verdiepte aero velgen (heeft deze nl. ook).
Stootstrips eraf gaat bij mij niet lukken, de rechterdeur is ooit vervangen door een exemplaar met vierkante gaatjes eronder af fabriek.
En ik ga voor periodecorrect pimpen. Denk ik. Toch wel. Toch?
-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
peterhelm
- Geregistreerd lid
Aanvullend: Antenne verwijderen, grill zwart spuiten en klemmen op de motorkap dan zijn we er denk ik welesalet schreef: Grappig, wilde ik er aanvankelijk bij zetten, dat dat mijn favoriet was. Behalve wellicht de rolkooi.
In je rijtje moet dan nog toegevoegd: nieuwe steek en verdiepte aero velgen (heeft deze nl. ook).
esalet schreef:En ik ga voor periodecorrect pimpen. Denk ik. Toch wel. Toch?
Nee, plane jane...
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Die met die 900 airflowkit lijkt ongelooofelijk vet. Als ik ooit een 2e neem, zal ik hem ook zo verbouwen, verlagen en een 16 klepper Turbo erin.
Dan ga ik ook een kleur speciaal laten menegen, al weet ik nog niet welke dat dan wordt.
Over het algemeen vindt ik de keuze van de niet-SAAB velgen niet geslaagd. Niet omdat ze niet orgineel zijn, maar ik zou iets passenders uitzoeken dan.
Mijn huidige 90 krijgt trouwens vents + mistlampen in de voorspoiler. Ik wil deze echter niet verlagen. Met alle drempels in NL, is gewoon niet fijn.
Mmm ... misschien een 4WD 90 bouwen anders.
Dan ga ik ook een kleur speciaal laten menegen, al weet ik nog niet welke dat dan wordt.
Over het algemeen vindt ik de keuze van de niet-SAAB velgen niet geslaagd. Niet omdat ze niet orgineel zijn, maar ik zou iets passenders uitzoeken dan.
Mijn huidige 90 krijgt trouwens vents + mistlampen in de voorspoiler. Ik wil deze echter niet verlagen. Met alle drempels in NL, is gewoon niet fijn.
Mmm ... misschien een 4WD 90 bouwen anders.
-
esalet
- Donateur (8x)