Gevonden!
De wel erg toevallig veel op deze 90 lijkende tekening van de 99 combicoupe.
Behalve uiteraard de kofferbak verschillen ook de knipperlichten.
http://imagesgmeurope3.free.fr/images/s ... 9_cc_1.jpg
Trouwens: waarom mekkert iedereen toch zo over het feit dat de 90 een 99 met een langere achterkant is?
bij het uitkomen van de combicoupe hoorde je daar niemand over.
Saab heeft nooit anders gedaan (zie bijvoorbeeld de hele evolutie 92-93-96, en de evolutie 99 - 99 combicoupe - 900). Het is juist des Saabs, deze vindingrijke combineer- en ontwikkelmethode.
zo, dat moest er ook nog even uit.





