Allemaal helemaal waar, maar toch: MODERATOR, mag deze worden toegevoegd bij het groepje afbeeldingen waar je uit kunt kiezen als je je profiel maakt, oftewel de AVATAR gallery?
Ik miste daar zoals zo vaak de 90 node, en dit plaatje komt volgens mij uit dezelfde koker als al die andere (zelfde tekenstijl).
Bij voorbaat dank, ik zal de eerste zijn die hem gaat gebruiken in mijn AVATAR.
Nog even doorfilosoferend over dit plaatje: is het niet mogelijk dat dit inderdaad een vroeg door Saab vrijgegeven plaatje is? Waarvoor dus een inderdaad ouder type 99 combicoupe als basis is genomen (precies hetzelfde plaatje namelijk maar dan met een derde deur), ik heb hem eve niet bij de hand, zal straks zoeken.
En dan nog wat: die ventilatiesleuven naast de achterruit (die de c-zuil optisch inderdaad te smal maken, maar niet als je ze oranje denkt) zitten daar bij de sedan wel. Je zou bijna denken dat ze daar bij de eerste schetsen van de tweedeurs 900 (en later 90) ook gezeten hebben, en vervolgens toch maar zijn weggehaald en in de hoedenplank zijn aangebracht, omdat de cabrio er op in de c-stijlen plek niks aan heeft.
Zo genoeg hypotheses, ik ga nu het plaatje van de 99 combicoupe zoeken. En als iemand feiten heeft om mijn hypotheses te weerleggen of bevestigen, houd ik me aanbevolen!